redsword Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei!! Jeg har glemt mitt windows passord. er det noen der ute nå kjapt, som kan gi meg et godt råd for å "resette" passordet?? Har prøvd OPHCrack,Password Resetter osv osv.. men ingen fungerer.. vet ikke hvordan jeg skal komme meg på administrator heller en gang... føler meg VELDIG hjelpesløs.. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har brukt Offline NT Password & Recovery mange ganger i XP og Vista, og den fungerer veldig bra. Jeg har derimot opplevd at den ikke fungerer på noen Lenovo bærbare uvisst av hvilken grunn. Iflg hjemmesiden støtter den også Windows 7 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg prøvde den programvaren du anbefalte meg I programmet så fikk jeg cleared password.. men når jeg da starter maskinen på nytt og kommer frem til innlogging, så vil windows fortsatt ha passord... Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skal jo liksom være litt vanskelig å få tilbake/resette slike passord da. Har jo litt med sikkerhet om jeg stjeler pcen din, så er det jo dumt at det bare tar med 10 sekunder til å ha full tilgang til pcen din. Søk mer på nett, men kan tenkte meg at Win7 har blitt litt mer sikrere enn XP var. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 så det vil si at det blir store problemer for meg og fikse dette? fare for at recovery blir siste utvei!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg prøvde den programvaren du anbefalte meg I programmet så fikk jeg cleared password.. men når jeg da starter maskinen på nytt og kommer frem til innlogging, så vil windows fortsatt ha passord... Hva gjør jeg feil? Kanskje dumt spørsmål, men prøvde du med blankt passord? 1 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg prøvde med blankt passord of course Det endte opp med fullstending backup og recovery... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå