Gå til innhold

Helsehack - finnes det?

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier det meste. Men jeg har ikke funnet noen bekreftelse på det. Men i går møtte jeg to personer som gjorde meg svært mistenksom. Jeg er ikke den som skriker "Hacker!" bare noen dreper meg, men var et par tilfeller som bare ikke var logiske.

Først på Afghan. Latency er god med alle på 7/10 eller bedre. Vi spiller Sabotage og vi er under press. En fyr blir truffet av en granat, men lever. Jeg spretter frem og skyter han i brystet med Famas m/stopping Power. Får hitmarkers. Han dør ikke, og han dreper meg. På killcam ser jeg at han er så nær døden man kan komme med "red flashing screen" og skuddene mine later til å gå rett mot han før han skyter ned meg. Jeg klarte aldri å drepe han med en burst fra Famas (noe som pleier å holde med Stopping Power), men måtte alltid ty til både to og tre burst for å få han ned. Dette er situasjoner der jeg kommer bak han og kontrollert planter 3 skudd i nakken hans feks.

På Crash opplever jeg akkurat det samme da jeg møter han head to head flere ganger og får hitmarkers. Klarte aldri å drepe han med verken Spas eller Famas. Neste match er Rundown og når han løper over brua i midten. Jeg bruker 5 bursts på å få han ned (greit nok at ikke alle kulene treffer, men Famas er ganske treffsikker).

Og en annen fyr som jeg kun spilte en match mot på Invasion. Mange steder der man kan titte frem med bare overkroppen, hvilket han gjorde. Fikk aldri ned han på en burst. Andre bursten drepte ikke med mindre det var HS. Vanligst var at jeg måtte bruke 3 bursts for å få han ned.

Flere som har opplevd noe slikt? Som skrevet over, jeg vil ikke rope ut "Hackers!", men dette ble litt for rart. Jeg mener at jeg har såpass bra aim at det at jeg bommer ikke er et alternativ, rett og slett fordi jeg også får hitmarkers når dette skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...