Andeby Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fikk en ny update i Windows 7 (64 bit), hver gang Windows Update starta crasha Windows Explorer. Fikk restarta Explorer, men etter ca. 5 sekunder starta Windows Update igjen og da crasha det. Har lest at du skal slette "MachineThrottling" i [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\SQMClient\Wi ndows\DisabledSessions] men har sjekka dene mappa i Registry og det ligger ingenting der. Har fått ordna det med å stoppe Windows Update (Selv om det plutselig begynte igjen i stad), men hadde jo vært greit å få ordna det så jeg kan oppdatere Windows av og til. Noen som har opplevd dette? Utenom det jeg nevnte med registry har jeg funnet én person med samme problem, og ingen hadde svart han. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Ingen? Har funnet ut at den vil installere 7 oppdateringer, men så begynte det å kræsje igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei. Har du prøvd i sikkerhetmodus da? Altså. Du kan da isåfall IKKE starte i vanlig sikkerhetsmodus, men sikkerhetsmodus med Nettverks-Tilkobling eller noe i den duren. Du finner den i menyen når du trykker F8, når du kommer forbi BIOS skjermen. Prøv å kjøre Windows Update der. Eventuelt, så kan du jo kjøre Virus Skanning og Oppryddningsprogram og sånne program. Hva skjede før dette problemet begynte. Eller er det en helt ny Windows Installasjon du sliter med? Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå