Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva slags hastighet trenger jeg for stabil Xbox Live/PSN?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mange forskjellige nettleverandører og hastigheter. Men husker ikke helt hva den laverste hastigheten jeg har hatt er.

Akkurat nå ar jeg fiber fra Eidsiva (10/10), men jeg skal flytte og i følge Telenor kan de kun tilby Bredbånd Medium 5000/500 dit jeg skal flytte.

Ned-hastigheten kan jeg leve med, men hva med opp-hastigheten? Er den linja bra nok til å kunne få en stabil opplevelse på f.eks. Xbox Live. Jeg tenker da på alle tjenestene Xbox Live har å tilby (party chat, onlinespilling, Zune osv.).

Hva påvirker hvor høy hastighet man kan få? Leiligheten jeg flytter til er ca. 3km fra sentral.

Er det andre leverandører jeg bør prioritere fremfor Telenor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt mange forskjellige nettleverandører og hastigheter. Men husker ikke helt hva den laverste hastigheten jeg har hatt er.

Akkurat nå ar jeg fiber fra Eidsiva (10/10), men jeg skal flytte og i følge Telenor kan de kun tilby Bredbånd Medium 5000/500 dit jeg skal flytte.

Ned-hastigheten kan jeg leve med, men hva med opp-hastigheten? Er den linja bra nok til å kunne få en stabil opplevelse på f.eks. Xbox Live. Jeg tenker da på alle tjenestene Xbox Live har å tilby (party chat, onlinespilling, Zune osv.).

Hva påvirker hvor høy hastighet man kan få? Leiligheten jeg flytter til er ca. 3km fra sentral.

Er det andre leverandører jeg bør prioritere fremfor Telenor?

Telenor har best kundeservice har eg hørt men prisen er i navnet (telehor)...

du kan jo få internett gjennom koax kabel (canal digital) får ihvertfall bedre hastighet...

Lenke til kommentar

Telenor har best kundeservice har eg hørt men prisen er i navnet (telehor)...

du kan jo få internett gjennom koax kabel (canal digital) får ihvertfall bedre hastighet...

Vil bare si at jeg er uenig ang kundeservicen. Skulle hjelpe faren min med noe med online.no adresse, ble lagt på 3 ganger før de satte meg over 4 ganger.

EDIT: Og problemet ble aldri fikset.

EDIT2: Jeg anbefaler at du går inn på bredbandsguiden.no eller hva det heter (google it), de ringer deg opp og finner det beste tilbudet for deg, ved å søke igjennom alle leverandører (om jeg ikke tar feil).

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...