Caliente Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heisann! Noen som vet hvordan jeg gjør slik at USB portene ikke dør når jeg slå av PCen? Altså at mim Mamba lader, etter at PCen er slått av? All info om PC i signatur. Håper på gode svar! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Støtter hovedkortet ditt den funksjonen da? Det må du finne ut først. Også tipper jeg det er en innstilling i BIOS, bare å titte litt i manualen, hehe Jeg var innom google og tittet litt, og dette er hva jeg fant: Min lenke Skal du lete mer, kan du jo bare fortsette å søke på dette... Crosshair IV Formula usb "standby power" Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Hjertlig takk Newmann! Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei, du kan prøve å aktivere fusknsjonen som gjør så du kan starte pc med tastatur. power on by keyboard e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå