FiFert Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heisann. Har funnet ut at jeg må kjøpe meg ny maskin da den gamle hesten tok kveld for 1 mnd siden. Pc'n skal brukes mest til film og spill, og tenkte meg et budsjett på rund 6k. Nå er det en stund siden jeg bygde maskin så er litt usikker på deler og hva som passer, men har lest meg litt opp igjen. skjerm, tastatur div har jeg. Har laget et lite start oppsett her, men lurer på om ikke prisen kan presses ned litt av dere guruer. Alt av innspill tas hjertelig imot Lenke til kommentar
theozH Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hei Eneste jeg ser kan kuttes ned på er å gå for f.eks et 5770. Her er et godt 5770-kort Også kan du jo spare litt ved å velge et billigere hovedkort. Noen eksempler: ASUS M4A89GTD PRO ASUS M4A88TD-V EVO ASUS M4A87TD Det dyreste er ofte best, men du ser hva du har penger til Fractal R3 er et kongekabinett, men det er lett å spare penger her og: Noen gode eksempler: Ace Edge 990 Antec Three Hundred CM Gladiator Mvh Theo Endret 10. september 2010 av theodoje Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ok, har nå lett litt i pengeboka og fant ut at jeg kan strekke meg litt over 6k. Har endret hovedkort og ram, men kabinettet ble jeg litt forelska i så det beholder vi Eneste jeg lurer på er om delene vil passe fint sammen, uten konflikter. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Delene vil passe supert sammen! Lykke til med byggingen! Mvh Theo Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Flotte greier, da blir det bestilling idag. Takker for hjelpa Lenke til kommentar
theozH Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Bare hyggelig Si ifra hvordan det funker da Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Fikk maskina idag, ferdigbygd nå og os installert smertefritt. Bare prog og div igjen. Skal bli spennende og teste div ting med en rask maskin. Takker igjen for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå