Wazza95 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg skal kjøpe ny mobil, og vet ikke helt hva jeg burde velge... Perr i dag står det mellom: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/S5620BLACK/samsung-s5620-monte http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/M5650BLUE/samsung-m5650 http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/LGGD880BLACK/lg-gd880-mini Eller eventuelt andre Telefonen må ha: Capacitive Screen, WiFi, en over middels muskikkspiller. Det er også viktig at skjermen og touchen funker bra. Takker for gode svar! Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Høres ut som du letter etter en brukt Iphone spør du meg Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Høres ut som du letter etter en brukt Iphone spør du meg Tjaaaa... Ikke fæn av brukt, jeg skal bare ha noe enkelt som har noen spendende funksjoner. Ingen av de telefonene over du har erfaring med? Eventuelt merke osv. Endret 10. september 2010 av Wazza95 Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke så mye erfaring med telefonene du linker til igrunn, beklager. Men hva med denne? Samsung i7500 Galaxy Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke så mye erfaring med telefonene du linker til igrunn, beklager. Men hva med denne? Samsung i7500 Galaxy Jeg vurderer også denne 7500, evt Spica, men 7500 er vel å foretrekke der, til rundt 2 lapper. 7500 er jo en gammel telefon, men kanskje uten at det har noe særlig å si? Har vel kommer updates til denne også. Får man 2.1 på 7500 nå, eller kun 1.6 ? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er litt usikker på om updaten er alerede kommet ut, men Samsung har offisielt annonsert en 2.1 update til denne mobilen. Det er nå mye mobil for pengene spør du meg, spesielt med android som OS Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Er litt usikker på om updaten er alerede kommet ut, men Samsung har offisielt annonsert en 2.1 update til denne mobilen. Det er nå mye mobil for pengene spør du meg, spesielt med android som OS Jeg syntes designet på den er litt kjedelig og gammelt... Er det ingen nyere teefoner som kunne passe meg? Som de over eller andre? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er litt usikker på om updaten er alerede kommet ut, men Samsung har offisielt annonsert en 2.1 update til denne mobilen. Det er nå mye mobil for pengene spør du meg, spesielt med android som OS 7500 virker grei ja, hva blir billigste plass å kjøpe den fra? Ser ikke noen som selger den med abonnement til en gunstig pris. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/I5500BLACK/samsung-i5500-galaxy-5 Denne da? Smart-telefon med android 2.1 og samsungs fantastiske kvalitet Virker som er perfekt telefon for meg! Kameraet er bare på 2 MP og det er uten autofokus, hurtigknapp og blitz, så det virker som en helt ubrukelig. Men jeg bryr meg ikke om kamera i det hele tatt, så dette tror jeg er telefonen for meg Andre specs: 240 x 320 Kapasitiv Touchskjerm, GPS, Super-3G, WiFi og USB Den har også mange skrivemåter i meldinger som fullt qwerty-tastatur, Swype og Bokstavgjennkjennende skrift. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/I5800BLACK/samsung-i5800-galaxy-3 Denne er storebroren til den jeg linket til over, med bedre kamera, Divx-støtte og større skjerm Viss ingen har andre alternativer går jeg får denne Endret 17. september 2010 av Wazza95 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ingen forslag om andre modeller? Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Ingen forslag om andre modeller? Ambefaler Sony Ericsson Xperia X10 Mini: 5 MP Kamera, Wi-Fi, Anroid, GPS osv. Dritkul telefon, god skjerm og! Under 2000 kr og Endret 24. september 2010 av Vegard-K Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Ingen forslag om andre modeller? Ambefaler Sony Ericsson Xperia X10 Mini: 5 MP Kamera, Wi-Fi, Anroid, GPS osv. Dritkul telefon, god skjerm og! Under 2000 kr og Absolutt et godt alternativ! Litt liten skjerm ettet in mening (2,6") og kjører kun Android 1.6, men det er helt klart en av de sterkeste konkurentene til de anre eksemplene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå