DaMole Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hei. Jeg prøve da å legge til mp3 filer til telefonen min, HTC HD2, men dette går ikke. Jeg har fulgt guiden http://www.htc.com/no/faqs.aspx?p_id=297&cat=68&id=118036 uten hell. Jeg finner mappen "Mine dokumenter" (på min telefon er det "My documents"), men ikke "Mine Ringetoner". Det eneste som er inne på "Mine Dokumenter" er ei mappe som heter "My POI". Jeg vet ikke hva POI betyr, men antok at dette måtte være den mappen jeg skulle kopiere musikkfilen til. Etter jeg hadde limt den inn, så prøvde jeg å finne den på telefonen. Fant den ikke der den skulle være. Så, er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette? :/ Endret 10. september 2010 av DaMole Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Bump. Anyone? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Bump igjen. Jeg trenger fortsatt hjelp til dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå