sof Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei, noen som vet hva slags router og muligheter denne har om man bestiller ADSL fra Tele2?? Kommentarer til Tele2 ADSL er også interessant...Kanskje jeg burde velge noen andre? (Telenor er uaktuelt) takker for tilbakemeldinger! sof Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 For de som har muligheten til å velge NextGenTel, er det det klart beste valget. Særlig med tanke på upload-hastighet. Download er de også bra på. Kan nevne at en 704/384-linje (billigste NGT) i routeren er stillt inn på 868kbps slik at man skal være garantert å få minst 704 ned. Har selv en 1024kbps-linje(NGTCharlie), som i routeren er stillt til 1376kbps. Hos meg får jeg gjevnt over 1150kbps. Dette kan selvsagt variere fra sted til sted, men viser at nextgentel setter kundene i høysete..... Lenke til kommentar
sof Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 er klar over at NGT er å foretrekke...Men der jeg har kjøpt hus har er det kun Telenor som har bygd ut, så jeg er prisgitt en leverandør som bruker Telenors infrastruktur. Dessverre..... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Da er det nok bare å holde seg unna telenor, så går det vel greit:-) Har ikke hørt noe veldig neg. om tele2 såvidt jeg kan huske. Men kanskje noen andre som har bedre peiling på det.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei, noen som vet hva slags router og muligheter denne har om man bestiller ADSL fra Tele2?? Snakk med Tele2, nå skal ISP-ene kjøpe inn eget utstyr men mange kjører fortsatt med modemene som de har kjøpt fra Telenor Networks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå