Rune1977 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei folkens! Jeg er ny bruker her og er spent på responsen på min thread, som sikkert har blitt laget 1000 ganger før, men prøver meg alikevel. Jeg MÅ ha ny pc, som jeg i hovedsak bruker til gaming ( world of warcraft ) for jeg sliter mye med lav fps! Bruker idag en Acer Aspire 5720Z som rett og slett ikke holder mål lenger. dette er en litt spesiel model da det er mulig og skifte ut software, som jeg har gjort ( ny CPU, ny CD drive + oppgradert intern RAM fra 2 til 4 ) uten noe særlig hell! Den PCen jeg har sett meg ut er enten Acer eller Asus, jeg leter etter en som har både i5 prosessor og radeon HD 5650 skjermkort men jeg finner ingen med begge deler til en rimelig penge! Så, til slutt, hva bør jeg prioritere på min nye PC til WoW spillinga mi? Bra prosessor? Bra grafikkort? Ram? Jeg har tenkt å legge meg på ett budsjett mellom 6500 og 7500 pluss minus 1000 ca.. Noen som har noen tips? All saklig respons vil bli satt pris på! Mvh R. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du kommer ikke til å finne en maskin med i5 og 5650 til en "rimelig" penge. i3 og 5650 kan man få til rett under 7000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå