heh115 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg har/hadde planer om å installere xp på min MacBook Pro 15", men så lagget det litt når jeg åpnet Boot Camp så jeg lagde en partisjon på 7GB (uhell), noe som jeg ikke får slettet igjen. Hvordan sletter jeg denne for å senere lage en større en? Kan tilføye at når jeg åpner boot camp og trykker fortsett så kommer følgende opp: Velg hva du vil gjøre, og klikk på Fortsett. # Opprett eller fjern en Windows-partisjon # Start Windows-installereren Når jeg trykker på Opprett... kommer følgende opp: Klikk på Gjenopprett for å fjerne Windows-partisjonen og gjør startdisken om til et Mac OS X-volum med én partisjon. ADVARSEL: Windows-volumet og alt innholdet på det vil bli slettet permanent. "Macintosh HD" vil bli partisjonert som: Så er det et bilde av EN partisjon som heter MAC OS X på 297GB Så har jeg valget om å "Gå tilbake" eller "Gjenopprett" Hvis jeg trykker på "Gjenopprett" så sletter jeg vell alt som er på Mac OS X partisjonen fordi den er merket, men hva svarte. Det er nå bare en partisjon der og jeg kan ikke opprette en ny en med de valgene jeg har der. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Du får endret det i Diskverktøy. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Den forsvinner aldri! Hvordan må jeg slette den da for at den skal forsvinne? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kan du poste sc.shot av diskoversikten i diskverktøy ? Kan hende det går an å ordne det i et eget partisjonsprogram. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Here hvis jeg trykker slett så sletter jeg bare innholdet og ikke selve partisjonen. Endret 10. september 2010 av heh115 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Velg disken, ikke partisjonen. Da dukker partisjonering opp som en mulighet mellom Slett og RAID. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Blir flau! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå