fargebinders Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heia! Da har jeg fotografert katten min her hjemme. Jeg ble selv veldig fornøyd med bildene, men vil gjerne ha konstruktiv kritikk og vite hvilket av bildene som var det beste og hvorfor. Håper på gode og hjelpsomme svar. Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
thesaura Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Min favoritt var den første (: Den hadde litt varmere stemning enn nr. 2. Katten hadde også annsiktet litt mer vendt mot kamera som også gjør det varmere i mitt hode. Det kommer jo litt ann på hvordan man vil vise frem katten da, for begge bildene var veldig fine! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bilde nr.2 var helt klart bedre enn nr. 1 i mine øyne. Hvitbalansen i bilde nr. 1 synes jeg blir unaturlig og den er mye bedre i bild nr. 2 Øynene til katten blir også for mørke i bilde nr.1. I bilde nr.2 så får du mye mer lys på ansiktet og det fremherver øynene mye bedre. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg opplever bilde nr 2 som best. Lyset fokuserer kattens hode og blikk. Blikket sier meg klart og tydelig: "Jeg gir katten i deg!" Ole Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bilde 2 er det beste i mine øyne. Lyset faller på ansiktet, og det er en smule skarpere enn bilde 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå