Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ang trang forhud

Gjest lurer

Anbefalte innlegg

Hei,

skriver anonymt siden flere kjenner meg her inne.

Det er en ting jeg lurer på, når det gjelder trang forhud. Er det slik at forhuden skal helt ned til penisroten eller bare over penishodet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over penishodet. Strengen på undersiden sørger for at det er grenser for hvor langt ned man kan dra forhuden, men huden på selve skaftet er også ganske bevegelig.

Trang forhud er det forresten når forhuden er så trang at man bare delvis eller ikke i det hele tatt klarer å dra den over penishodet.

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Jeg hadde problemer med trang forhud på lik linje som iSimen her før puberteten. Når ting begynnte og vokse der nede ble det så trangt at forhuden ikke kom noen vei, verken i erigert eller slapp tilstand.

Jeg fikk enkelt og greit bare fjernet hele forhuden. Kanskje den avgjørelsen jeg har tatt i løpet av mitt 21 år lange liv som jeg angrer minst på. Slipper kukost, mye mer renslig, mindre sjanse for og bli smittet / smitte andre med kjønnsykdommer (disse setter seg ofte under forhuden), og de ca 10 jentene jeg har vært med har alle likt det. Hun ene lurte på hvorfor ikke alle fjernet forhuden, og mente det var både bedre og se på og suge :)

Inngrepet er gjort på 20 minutter, men du får 3-4 jævlige dager like etterpå, etterfulgt av ca 14 dager uten noe runking til det har grodd skikkelig. Som alt som skjæres i vill det bli hovent...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...