Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aunron 2-1 man_utd100

Full kontroll. Enveiskjøring, men dårlig uttelling.

aunron 2-4 man_utd100

Gratulerer med tidenes flaks-opprulling og drittsekkholdning. Tidlig mål som jeg må jage etter, blant latterlige måter å prøve å dra ut tiden på. Anti-fifa så det holder. Fantastisk.

Hever meg over det. Skal lett videre fra gruppa.

• Liker 1
Lenke til kommentar

aunron 3-1 man_utd100

aunron 2-4 man_utd100

GG. Var viktig å få med seg en seier herfra, selv om jeg trengte en del flaks. Var redd det var kjørt med en gang du reduserte til 1-2, for jeg er elendig til å holde på ledelser.

Greit at du er den regjerende mesteren, men nå må du ikke være en dårlig taper da. Du hadde nok av muligheter til å score, ikke min feil at du ikke tok vare på dem. Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Gruppe A:

Christiaan922 1-2 Kriss_94

Arsenal - Real Madrid

Jeg fucka det litt opp for meg selv med den ene straffen du fikk på slutten der. Det var ikke meningen en gang. :p Men bra spilt uansett, bortsett fra én feig takling når jeg holdte på å få en alene-med-keeper-situasjon. :tease:

GG :D

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Kriss 2 - 1 Chris9

Jeg presser hele kampen, mens du ligger lavt og satser på kontringer. Første målet mitt var av den triste sorten, men helt fortjent. Etter straffescoring i det 90min. var jeg sikker på at jeg hadde vunnet, men så kom du med en kjapp scoring hvor du fikk går alt for lett gjennom forsvaret.

Takk for kampene :)

Men bra spilt uansett, bortsett fra én feig takling når jeg holdte på å få en alene-med-keeper-situasjon. :tease:

GG :D

Taktisk gult kort :whistle:

Lenke til kommentar

Ja det første målet var bare tragisk, og Almunia står der som en hjernedød idiot. Da var jeg litt småirritert.

Ballen ligger rett foran målstreken også står Almunia og ser ut i lufta. :p

"Øhhhhhhhhh, jeg ser ingen ball :huh: Åja, der var den! :ohmy: "

...

:wallbash:

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Gruppe C.

Jeg er klar nå, hvis noen av dere har tid.

PSN er som nevnt Jgiggs, og ikke Wisbatov, regner med at lilleru og Sindre husker det, men sier fra her til alle.

Edit:

Jørgen/Jgiggs (Milan) 0 - 2 ΣΙΝΔΡΕ/z1ndr3 (Real Madrid)

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg føler meg snytt for minst et poeng, men effektivitet er stikkordet som vanlig. To store sjanser alene med Pato og bommet grovt på store sjanser fra innlegg. Begge målene dine kom på heading som ikke er overraskende med tanke på at jeg ikke klarer å forsvare meg på det området, det ene av dem på en av dine hjørnesparkvarianter som du selvsagt er spesialist på. Følte jeg hadde god kontroll defensivt på både Higuain og Ronaldo, smart taktisk grep av meg å kjøre Bonera fremfor Zambrotta på høyrebacken da jeg vanligvis blir kjørt over på den siden.

Vi tar den siste kampen i kveld, gratulerer med seieren. :)

Chriss_91 og lilleru, noen av dere klare?

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...