Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kamp 1

Erav 0 - 1 Cryflopp

Kamp 2

Erav 0 - 3 Cryflop

Da jeg på papiret møter min dårligste motstander skjer det stort jeg ikke skjønner ting av. Spillerene mine er treige med å sentre, noe som fører til at Cryflopp fåt snappet ballen. gjerne i forsvaret mitt. Kamp 2 får jeg 2 røde kort som jeg ikke skjønner stort av, disse ødelegger mye og jeg får 2 ekstra baklengs. jeg sitter igjen med følelsen av at fifa snyter meg for 6 poeng, uten å være sikker. Hadde jeg hatt flere håndkontrollere igjen, vill den gått i veggen. Ja, patetisk å skylde på spillet, men sånn får det bare være. For nå har fifa slått på stortromma.

Blir frustrert....

Lenke til kommentar

Gruppe A:

MariusPN 3-0 Christiaan922

Inter - Arsenal

Christiaan922 1-3 MariusPN

Arsenal - Inter

Forsvaret ditt var helt jævlig å trenge igjennom, og du spilte bra. Med to mål innen de 12 første minuttene i den andre kampen var jeg ikke veldig optimistisk, rart du ikke fikk inn flere mål. :p Jeg fikk ihvertfall ett trøstemål da.

Men fortsatt, gg :D

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Erav_nr1 0-0 man_utd100

Erav_nr1 1-4 man_utd100

GG. Tok ekstraomganger for morro skyld i den første kampen, så typisk at jeg greide å score når jeg egentlig ikke trengte det. :p Andre kampen var jevn i førsteomgang, men hadde full kontroll etter at jeg fikk to klønete straffespark. Flott å komme til en god start for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Gruppe C:

man_utd100 0-0 Erav

Inter - Arsenal

Latias skaper mye angrep, men kommer aldri gjennom forsvarsrekka mi. Jeg kommer mye foran målet hans, men enten mister jeg den på 5meter eller så bommer jeg på mål. dårlig som jeg er på avslutninger. Latias får 2 muligheter mot slutten av 2 ekstreomgang han setter (tellte ikke som seier). Første målet er min egen forsvars feil, og da raknet det psykisk hos meg. Var en morro kamp å spille.

man_utd100 4-1 Erav

Inter - Arsenal

Føler det at i denne kampen hadde jeg godt grep om ballene dine. Jeg scorer midtveist ut i 1.omgang. og har stortsett ballen og sjangsene. Du har 1 sjangse i løpet av 45min som du da selvfølgelig setter. Det er ett eller annet med meg og fifa, da jeg alltid må slippe inn et mål etter å ha scoret selv. Latias spiller seg bra gjennom. Jeg gir det 2 unødvendige straffer til deg som bare blir til et irritasjons moment for meg, teit. for denne kampen kunne blitt veldig morsom.

lenge siden jeg har faktisk hatt det morsomt å samtidlig tapt i fifa :p

edit:

ser vi har litt forskjellige syn på andre kampen :p

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...