KnirketeDør Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Steen_Jadd - Barca_YBF 2-2 og 7-2 Skjønte ingenting av hva som skjedde den siste kampen der... Mye klabb og babb i feltet i samtlige skåringer imot Mye fint spill av Steen_Jadd da, ikke rart han var finalist. Tror uansett at jeg kan gå videre Endret 3. oktober 2010 av Flaav Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Steen_Jadd - Barca_ybf 2-2 og 7-2 Skjønte ingenting av hva som skjedde den siste kampen der... Jeg skjønte ingenting av hva som skjedde den første kampen Den første var jevn. Fortjent uavgjort ettersom jeg ikke begynt å skape ting før helt på tampen. I den andre satte jeg vel samtlige sjanser frem til 5-0 Takk for kampene Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Får jeg bli med denne runden, eller er jeg for sent ute? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har du i det hele tatt lest førsteposten? Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ja, men ikke grundig... Ser ut som om det kommer til å ta en god stund før neste SuperCup ihvertfall... Synd, for jeg hadde knust dere =) Endret 3. oktober 2010 av Nani95 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, men ikke grundig... Ser ut som om det kommer til å ta en god stund før neste SuperCup ihvertfall... Synd, for jeg hadde knust dere =) Litt av en kjakkas du ja Men noen i Gruppe C som er med å ta kampene i kveld? Skal bare se 2. omgang av barca kampen først så kommer jeg på. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gruppe B: Er med på offisielle gruppe-kamper fra og med i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bring it on. Hvor vanskelig kan det være å slå den regjerende mesteren liksom? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skrev Gruppe C, mente B. Så ja, må nok få'n før eller siden Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 gruppe b jeg kan spille nå om noen andre har muligheten?? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 gruppe b jeg kan spille nå om noen andre har muligheten?? jeg kan om litt. kommer på når jeg er klar. Du la meg til går eller no du, right? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ja la deg til igår, må bare dusje først... er klar for spill om 20 min? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ja la deg til igår, må bare dusje først... er klar for spill om 20 min? sitter klar nå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan sikkert ta noen kamper i morgen. Gruppe C. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gruppe D var jo veldig aktiv. Har ikke sett Espen eller sigssoft etter at cupen har startet Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gruppe A kan noen spille ikveld? ^^ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvor lenge kan du være oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå