Autzen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg så bare en sort blokk, men ser nå at hvis du trykker på den så dukker tabellen opp. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Er forresten Gruppe A ready for action i morgen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kan ta kampene mine i morgen om EA får orden på sakene. Laget blir Milan, Steen. Mest for variasjonens skyld, møter mest sannsynlig ingen andre med samme lag da. PSN er for øvrig: jgiggs og ikke Wisbatov til de som måtte lure (Chriss_91) Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tar også gjerne kampene mine imr, men jeg venter på svar fra Admin Steen når det gjelder lag Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 På generelt grunnlag er svaret ja, du kan endre lang. Dette så lenge du ikke har spilt noen kamper. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 jeg bytter fra liverpool til Inter om det er greit? har ikke spilt noen av kampene enda Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen i gruppe D som er klare for cupens første kamp? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen i gruppe D som er klare for cupens første kamp? Jeg har tid på dagtid i morgen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Gruppe A: Kriss_94 4-2 Christiaan922 Real Madrid - Arsenal Morsom kamp, men merket at jeg ga deg litt mange frispark, pluss at du fikk det første målet servert på sølvfat. Men ellers en grei kamp, du var mye bedre enn meg. Siden jeg blir tvunget med ut nå må vi ta returoppgjøret en annen gang. Håper både du og flere i gruppe A har tid i morgen. Endret 2. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Har nok tid i morgen Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen i gruppe D som snart har tid til cup? Kommer på om rundt en time, har lagt til samtlige av mine motstandere. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det for sent å melde seg på eller? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, cupen er full og reservelisten er lang. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen i gruppe D som snart har tid til cup? Kommer på om rundt en time, har lagt til samtlige av mine motstandere. Jeg har tid etter Chelsea-Arsenal, dvs ca. kl. 7. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Done deal Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Vi får vel se hvordan denne cupen går, men hvis det meste fungerer greit kan vi vel utvide gruppene i cup nr. 18 og ha med flere folk siden det er så mange som har meldt interesse? Kunne kanskje hatt et a-og et b-sluttspill igjen, men det hadde blitt mye jobb for deg Steen. Jeg er klar til kamp i morgen gruppe c Endret 3. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Done deal Jeg er klar Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ser ikke at du har godtatt request enda. Om du ikke bruker å gjøre det, kan du da sende invitasjon? Bruker å dette ut som hjemmelag, men er problemfritt borte! Endret 3. oktober 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Kan jeg bli med? PSN: ETEFA95 Lag: Chelsea Endret 3. oktober 2010 av Nani95 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan ingen lese eller??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå