Gjest medlem-140898 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Oja, så det nå. Neste gang da Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det er bare til å begynne å spille kampene så snart spillet er i hus. Dersom noen ikke skulle klare å skaffe spillet innen rimelig tid så ber jeg om at dere gir beskjed. Da vil dere bli fjernet fra cupen, men ikke utestengt fra den neste. En fra reservelisten vil da overta plassen. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Får etter all sannsynlighet spillet i morgen. Vil varme litt opp med det og bli rimelig sikker på mitt eget spill, før jeg starter med cupkampene. Har lest over hele cuptråden til den siste cupen. Etter den å dømme har jeg havnet i en veldig sterk gruppe Endret 29. september 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg får også spillet i morgen, men kommer nok ikke til å spille kampene før jeg har trent ordentlig. Har høstferie kommende uke, skal få spilt kampene da. Lenke til kommentar
Henkey Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har ett lite spørsmål, ser at jeg står først på reserve listen, men hvordan skal jeg følge med på om jeg kommer med eller ikke? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Sjekk innom tråden daglig? Det tar vel ikke mer enn 2 minutter av hverdagen. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Forsatt ledige plasser? er med isåfall PSN: Grefstad007 Lenke til kommentar
Henkey Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Den er grei Jørgen Men en burde kanskje få en bekreftelse fra alle som er meld på og delt inn i grupper da, om det ikke er gjort. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Da er FIFA i hus, så er nok klar til å ta kampene mine over helga Endret 30. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 At jeg klarte å gå glipp av denne turneringa her Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 HAr jeg lov til å skifte lag Steen? Vet jeg gjorde et dumt valg og om det er for sent skal jeg ikke trekke meg, men har veldig lyst til å gjøre det bra i cupen og har dermed lyst til å skifte til fav. laget Barca om mulig Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Sign mr erav opp som Arsenal Er forresten klar for spill i Gruppe C Endret 30. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Plass til en til? Lag: Manchester United PSN: Autzen89 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kan ikke alle som kommer inn her LESE at det er fullt. Gruppene er trukket. Er da ikke så vanskelig! Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Noen burde skrive *FULT* i titelen Endret 30. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Før meg opp som Real Madrid, Steen Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kan ikke alle som kommer inn her LESE at det er fullt. Gruppene er trukket. Er da ikke så vanskelig! Ro deg ned gamlefar, jeg sjekket førsteposten og kunne ikke se noen gruppetabell så antok dere ikke hadde startet enda. Men for vel vente tålmodig til neste turnering da Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Spenstig å kalle en som er mye yngre enn seg selv for gamlefar. 1 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Kan ikke alle som kommer inn her LESE at det er fullt. Gruppene er trukket. Er da ikke så vanskelig! Ro deg ned gamlefar, jeg sjekket førsteposten og kunne ikke se noen gruppetabell så antok dere ikke hadde startet enda. Men for vel vente tålmodig til neste turnering da Det står da virkelig Gruppetabeller: Eller...? :S Endret 30. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kommer med laget mitt i morgen kveld, det er virkelig vanskelig å bestemme seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå