Jørgen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Garantert. Ikke så mange dager igjen til spillet kommer ut nå, det kribler ordentlig i magen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fyr meg opp som reserve. PSN: satal0207 Lag: Aston Villa Lenke til kommentar
pregra Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kan jeg bli satt opp som reserve jeg også? PSN: pregra Lag: Athletic Bilbao Lenke til kommentar
Erav Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jaja, Skal nok få gjennomgå i gruppa med Latis, Cryflopp og regjerende mester Aunmar Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Phøh, dere har nerdet demoen mens jeg har vært i Manchester. Må hardtrene nå. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor lang tid får man på å velge lag? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De andre i gruppe D kommer tydeligvis ikke til å ha noen problemer mot meg. Har spilt ganske mange onlinekamper med RBK nå på fifa 10 selvfølgelig. Ingen har endt med full pot, men har skåret mot samtlige lag da. Kommer nok til å ta det enda mer seriøst og forsiktig i gruppespillet enn det jeg gjorde online nå, men det blir en vanskelig oppgave! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du kommer nok til å tape med Rosenborg, ja. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Blir hardt iallfall, men desto artigere om jeg skulle vinne en kamp eller to Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hehe. Den forrige posten var litt tull.. Aner ikke hvor god du er, men er fullt mulig å vinne! Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Meh, synes jeg gjør det godt i kamper men greier ikke avgjøre, slipper meg veldig ned siden jeg selv synes jeg har nok kontroll på kampen, så viser det seg at jeg ikke har det lell. Det er en beskrivelse av hvordan jeg presterer. Føler jeg kunne hatt så mye mer, men 3600 er toppen av rankingpoeng jeg har hatt, skuffende nok. Så seier blir det nok ikke, selv om man aldri skal si aldri Hvordan er det med rankingpoeng hos andre forresten? Endret 20. september 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Rett over 5000. Dere har jeg duppet opp og ned 200 poeng siden jul tror jeg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Hvor lang tid får man på å velge lag? Frem til du spiller din første kamp Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fra og med onsdag skal jeg reise bort en uke. Dermed får jeg ikke spilt kamper før etter dette. Er det greit? Regner vel med at vi får litt lenger tid på gruppespillet, men da er dere informert! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Før meg opp med Real Madrid, steen! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Fra og med onsdag skal jeg reise bort en uke. Dermed får jeg ikke spilt kamper før etter dette. Er det greit? Regner vel med at vi får litt lenger tid på gruppespillet, men da er dere informert! Det gjør ingenting at du reiser bort bare kampene blir spilt innen fristen. Jeg kommer ikke til å gi lengre frist enn den som står i førsteposten. Litt over to uker bør være mer enn nok tid. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fra og med onsdag skal jeg reise bort en uke. Dermed får jeg ikke spilt kamper før etter dette. Er det greit? Regner vel med at vi får litt lenger tid på gruppespillet, men da er dere informert! Det gjør ingenting at du reiser bort bare kampene blir spilt innen fristen. Jeg kommer ikke til å gi lengre frist enn den som står i førsteposten. Litt over to uker bør være mer enn nok tid. Ja, mente selvfølgelig at jeg regnet med at vi fikk litt lengre enn denne første uken til å spille kampene slik at jeg kan spille dem når jeg kommer hjem, ikke utsatt tid fordi jeg er borte Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) PSN : EyBaba Lag : Arsenal Endret 27. september 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 PSN : EyBaba Lag : Arsenal Du er dessverre alt for sen med å melde deg på. Jeg kan føre deg opp på reservelisten. Det er imidlertid liten sannsynlighet at du får delta ettersom den også er ganske lang etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå