Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De andre i gruppe D kommer tydeligvis ikke til å ha noen problemer mot meg. Har spilt ganske mange onlinekamper med RBK nå på fifa 10 selvfølgelig. Ingen har endt med full pot, men har skåret mot samtlige lag da. Kommer nok til å ta det enda mer seriøst og forsiktig i gruppespillet enn det jeg gjorde online nå, men det blir en vanskelig oppgave!

Lenke til kommentar

Meh, synes jeg gjør det godt i kamper men greier ikke avgjøre, slipper meg veldig ned siden jeg selv synes jeg har nok kontroll på kampen, så viser det seg at jeg ikke har det lell. Det er en beskrivelse av hvordan jeg presterer. Føler jeg kunne hatt så mye mer, men 3600 er toppen av rankingpoeng jeg har hatt, skuffende nok. Så seier blir det nok ikke, selv om man aldri skal si aldri ;)

Hvordan er det med rankingpoeng hos andre forresten?

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Fra og med onsdag skal jeg reise bort en uke. Dermed får jeg ikke spilt kamper før etter dette. Er det greit? Regner vel med at vi får litt lenger tid på gruppespillet, men da er dere informert! :D

Det gjør ingenting at du reiser bort bare kampene blir spilt innen fristen. Jeg kommer ikke til å gi lengre frist enn den som står i førsteposten. Litt over to uker bør være mer enn nok tid.

Lenke til kommentar

Fra og med onsdag skal jeg reise bort en uke. Dermed får jeg ikke spilt kamper før etter dette. Er det greit? Regner vel med at vi får litt lenger tid på gruppespillet, men da er dere informert! :D

Det gjør ingenting at du reiser bort bare kampene blir spilt innen fristen. Jeg kommer ikke til å gi lengre frist enn den som står i førsteposten. Litt over to uker bør være mer enn nok tid.

Ja, mente selvfølgelig at jeg regnet med at vi fikk litt lengre enn denne første uken til å spille kampene slik at jeg kan spille dem når jeg kommer hjem, ikke utsatt tid fordi jeg er borte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...