KnirketeDør Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Synes det er bra at regjerende mester er med* Blir artigere å møte aunmar enn andre Hvordan blir gruppeoppsettet forresten? Endret 19. september 2010 av Flaav Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Synes det er bra at regjerende mester er med* Blir artigere å møte aunmar enn andre Hvordan blir gruppeoppsettet forresten? Det kan jo trekkes nå ja. Tenkte ikke over det Skal trekke om ikke så lenge Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Gruppene er trukket! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Sindre og Lilleru. Real Madrid og Barcelona? Jeg gleder meg enormt allerede! Tøff gruppe, men med FIFA 11 har jeg tro på at jeg skal bli forumets aller beste spiller. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ikke noe i veien med selvtilliten i alle fall Tror jeg kommer til å slite mer. I FIFA 10 var jeg veldig avhengig av hurtige passninger eller å satse deffensivt å ødelegge motstanderens passningsspill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Regjerende mesteren skal få bank av meg. Gleder meg. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Blir spennende det her. Kjenner en liten anger på valg av lag, men jeg endrer ikke avgjørelsen. Har det noe å si når hvilke lag møtes forresten? Og er det 2 oppgjør pr. lag? Endret 19. september 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Har det noe å si når hvilke lag møtes forresten? Og er det 2 oppgjør pr. lag? Nei, har ikke noe å si om to like lag møtes. Og ja, det er to kamper mot hver spiller i gruppa. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 ikke om to like lag... NÅR hvilke lag møtes. Har nå gått gjennom reglene og så nettopp det at de skal møtes 2 ganger. Men så ikke om det er noen restriksjoner på når de ulike lagene møtes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Åja, sånn ja. Du kan spille kampene når som helst, så lenge det gjøres innenfor tidsfristen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Gruppespill ferdig innen x dato Kvartfinaler ferdig innen x dato Semifinaler ferdig innen x dato Finale ferdig innen x dato Det blir vanligvis gitt en god del tid på gruppespillet, imens sluttspillet pleier å gå rimelig fort. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 4-2-3-1, 4-3-3 eller 5-2-1-2? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Åja, sånn ja. Du kan spille kampene når som helst, så lenge det gjøres innenfor tidsfristen. Ok. Og om det er to bortekamper eller to hjemmekamper mot det samme laget har heller ingenting å si? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Nei og niks. Haha Sindre. Stiller du 5 - 2 - 1 - 2 mot meg tror jeg at jeg begynner å grine Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Da kan det faktisk hende at du må tørke noen tårer ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Casillas ¨¨¨¨¨¨Carvalho¨¨Pepe¨¨Albiol Ramos¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Marcelo ¨¨¨¨¨¨¨¨¨Khedira¨¨¨¨Alonso ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Özil ¨¨¨¨¨Higuain¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Ronaldo ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Casillas Ramos¨¨Pepe¨¨Carvalho¨¨Marcelo ¨¨¨¨¨¨¨Khedira¨¨¨Alonso ¨¨Di Maria¨¨¨¨¨Özil¨¨¨¨Ronaldo ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Higuain ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Casillas Ramos¨¨¨Pepe¨¨¨Carvalho¨¨¨Marcelo ¨¨¨¨¨¨¨¨Khedira/Alonso ¨¨¨Alonso/Khedira¨¨Gago/Özil ¨Di Maria¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Ronaldo ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Higuain Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Personlig ville jeg nok stilt med 4-3-3 varianten med Alonso i ankerrollen og Kaka fremfor Gago/Khedira. Jeg tror jeg mest sannsynlig som stor Zlatanist og med min spillestil vil stille med(, men jeg er fortsatt usikker på om det blir Milan eller United): Zlatan Ibrahimovic Ronaldinho - Boateng/Seedorf/Pato - Robinho Ambrosini - Pirlo Antonini - Silva - Nesta - Zambrotta Abbiati Endret 19. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Burde vel nesten ha vært en hjemme- og en bortekamp. På egen hjemmebane får man valgt ball og fasong på målet (trekant, firkant, stramt, løst). Man kan vel også legge til egne fotballchants noe som burde favorisere hjemmelaget. :!: Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Burde vel nesten ha vært en hjemme- og en bortekamp. På egen hjemmebane får man valgt ball og fasong på målet (trekant, firkant, stramt, løst). Man kan vel også legge til egne fotballchants noe som burde favorisere hjemmelaget. :!: Da skal jeg velge et trekantet mål! :!: Er lei av at alle mål skal være rektangelformet Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 jada jada Til meg er det iallfall enorm connectionforskjell på om jeg spiller borte eller hjemme, så borte hver kamp: Ja takk Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeg gleder meg enormt til å møte deg i Fifa 11 Jørgen. Jeg tror det blir noen fint spillende kamper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå