Mata- Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 klar når du er mata 9? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) glem det jeg sa, hehe. jeg kan klokken 9 Endret 22. oktober 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Vi venter i spenning. Har vi en vinner? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Har lagt deg til Espen... Venter Da er finalen over! espentegenigi gikk av med en 2-0 seier! Fullt fortjent. sprolauk får ikke igang spillet før det gjenstår en halvtime, men da er det for sent. Takk for kampen og gratulerer Endret 22. oktober 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Celso Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 EspenTegenigi 2 - 0 sprolauk Hadde god kontroll hele kampen egentlig. Kontrollerte første omgangen og scorte 2 mål, mens jeg slapp sprolauk til lite, og med 61% ball til pause blir sprolauk løpende mye imellom. 2. omgang var ganske rolig egentlig, med få sjanser til hvert lag. Skal sies at sprolauk bommet på en stor sjanse som gikk i stolpen i slutten av kampen! Takk for kampen 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå