Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er Steen og jeg ferdig med tidenes kamper. Første kampen endte 1-1, andre kampen endte 1-1, så det måtte en 3. og siste kamp til for å avgjøre. Den endte 1-0 til sprolauk. Takk for tidenes kamper steen. Har sjelden sett jevnere!

Lenke til kommentar

Da er Steen og jeg ferdig med tidenes kamper. Første kampen endte 1-1, andre kampen endte 1-1, så det måtte en 3. og siste kamp til for å avgjøre. Den endte 1-0 til sprolauk. Takk for tidenes kamper steen. Har sjelden sett jevnere!

Bekrefter det sprolauk sier. Tre utrolig jevne og morsomme kamper. Synd at nettet mitt skulle svikte på FIFAs server i dag. Kampene var dessverre preget av mye lag, noe som preget begge parters spill. Takk for kampene og lykke til i finalen ;)

Lenke til kommentar

Takk for det ;) Ja, var synd med laggen. Tror kampene ville vært et fyrverkeri uten like om det ikke hadde lagget slik det gjorde! Men syns faktisk vi fikk til mye bra spill for det. Og btw, den straffen din... Jeg er bombesikker på at du ble felt en meter utafor feltet :hmm:

Men det var morsomt. Begge hadde jo flere 200% sjanser som sikkert ville vært putta om det ikke hadde vært litt lagg :)

når er du klar til finalen mata? har trening klokken 8 så det kan ikke bli nå før det ihvertfall ;)

Når er du tilbake ca. da? Evt. kan vi ta den i morgen?

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Takk for det ;) Ja, var synd med laggen. Tror kampene ville vært et fyrverkeri uten like om det ikke hadde lagget slik det gjorde! Men syns faktisk vi fikk til mye bra spill for det. Og btw, den straffen din... Jeg er bombesikker på at du ble felt en meter utafor feltet :hmm:

Men det var morsomt. Begge hadde jo flere 200% sjanser som sikkert ville vært putta om det ikke hadde vært litt lagg :)

Haha, jeg trodde også fellingen til straffen var godt utenfor, og ble mer eller mindre sjokket da dommeren blåste straffe :p Var usikker på om det bare var meg, for jeg tenker jo at spillet umulig kan dømme så dårlig :p

Lenke til kommentar

når er du klar til finalen mata? har trening klokken 8 så det kan ikke bli nå før det ihvertfall ;)

Når er du tilbake ca. da? Evt. kan vi ta den i morgen?

er hjemme mellom 21:30 og 22 skal bare dusje så er jeg klar etter trening i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Kjappa på så vi får opp en ny cup. Det kunne egentlig vært gjort fra og med nå av, men det tar kanskje bort litt fokus fra hvem som vinner cupen.

Har selv tenkt tanken, og har laget en ny tråd for den neste SuperCupen. Finalistene har ikke kommunisert på en stund nå, og jeg ønsker ikke at det skal sinke starten på en ny cup. Den nye cupen vil naturligvis ikke starte opp før denne er spilt ferdig.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...