Mata- Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sorry aunmar.. sliter med nettet. Vi prøver også ser vi hvordan det går. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lilleru - Steen: 1-0. Steen - Lilleru: 2-0. Bittert å ryke ut på den måten, menmen. Takk for kampene Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Lilleru - Steen: 1-0. Steen - Lilleru: 2-0. Bittert å ryke ut på den måten, menmen. Takk for kampene Etter den første omgangen så det mørkt ut. Du dominerte hele omgangen, og jeg skapte så og si ingenting. Jeg synes jeg hevet meg i andre omgang, men det var såpass jevnt at jeg ikke fikk med meg noe. Den andre kampen syntes jeg var helt identisk, bare denne gangen var rollene byttet om. Jeg dominerte første omgang uten å slippe til noe. Den siste omgangen var helt åpen, og det sto 1-1 sammenlagt. Begge hadde sjanser til å avgjøre, og jeg trakk det lengste strået med en noe tilfeldig scoring på corner etter 82 min. Dette har vært de morsomste kampene så langt for mitt vedkommende. Var to jevne og helt åpne kamper. Lurer selv på hvor lenge jeg klarer å henge med i cupen. Har spilt minimalt fifa11, og det var bare så vidt jeg kom meg videre fra gruppespillet. Var igjen bare så vidt jeg kom meg videre Takk for kampene lilleru Endret 17. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hehe, synes litt synd på meg selv iogmed at jeg ikke klarte å øke ledelsen i første kampen. Men i andre kampen legger du om forsvarsspillet ditt litt, som gjør at jeg omtrent ikke har sjanser i den kampen. Lykke til videre Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Ettersom tre av fire kvartfinaler er spilt trekker jeg semifinalene: Aunron/Sprolauk - Steen_Jadd MariusPN - Espentegenigi Endret 17. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sprolauk skal møte steen. Etter ganske jevne kamper vant sprolauk 2-0 før det ble 2-2 i den andre. Følte 2-0 i første kamp var veldig i mot banespillet, men slik er det. Jeg hater fortsatt regn på fifa. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Aunron-sprolauk 0-2 (60 min) sprolauk-aunron 2-2 0-0 (45 min. pga. problemer første kamp) Takk for kampene Vi var veldig jevne! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Regn er slit, Vamos. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Synd du ikke greide å forsvare æren til gruppe B, Vamos. Tror presset som regjerende mester ble for stort etter hvert. Regn er vel ikke så slit? Hvit ball når det snør er langt mer slitsomt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Får null feeling i regnet. Ballen går alle veier. Neste cup kan kommer fort som faen; revansj. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg føler det samme. Nå skal jeg faktisk prøve å få spilt litt fremover, med Real Madrid også. Jeg klarer faktisk å score med Ronaldo. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Har vært en interessant cup sålangt. Legger merke til at nesten samtlige kamper er jevne, noe som nok skyldes at ingen har fått skikkelig føling med det nye spillet. Er litt morro når det er såpass åpent om hvem som vinner. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Tipper jeg legger om formasjonen med Real Madrid. Kraftig lei 4-2-3-1 nå. Blir vel mye på Ronaldo. Stakkars Øzil på motsatt. () Benzema inn og litt tweaking her og der blir bra. Endret 17. oktober 2010 av Vamos Lenke til kommentar
Erav Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Blir det noen maks stjerner grense neste turnering? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Håper ikke det. Forresten tror jeg Espen stikker av med seier, selvom jeg IKKE håper på det lol Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Blir det noen maks stjerner grense neste turnering? Kan gjerne være 4.5 for min del, da får jeg fortsatt valgt Inter. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Blir det noen maks stjerner grense neste turnering? Kan gjerne være 4.5 for min del, da får jeg fortsatt valgt Inter. Tenker ikke å sette noen maksgrense. Ser for meg det er mer aktuelt når spillet har satt seg. For min egen del er det mer enn nok å tenke på når jeg spiller om jeg ikke skal spille med dårligere lag Med 4,5 stjerner kan en vel se for seg 16 inter lag da Sprolauk, jeg kan spille hver dag fra rundt 4 til 8. Noen dager utover 8 også, men det varierer. Si ifra når du kan spille Endret 18. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Celso Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Håper ikke det. Forresten tror jeg Espen stikker av med seier, selvom jeg IKKE håper på det lol hehe, håper alle fikk med seg det Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 steen_jadd: Om det er greit tar vi den en dag fra onsdag til søndag. Har en del å gjøre før det Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 steen_jadd: Om det er greit tar vi den en dag fra onsdag til søndag. Har en del å gjøre før det Går fint det. Fristen går ut natt til søndag, dermed får det bli mellom onsdag og lørdag en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå