Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lilleru - Steen: 1-0.

Steen - Lilleru: 2-0.

Bittert å ryke ut på den måten, menmen.

Takk for kampene :)

Etter den første omgangen så det mørkt ut. Du dominerte hele omgangen, og jeg skapte så og si ingenting. Jeg synes jeg hevet meg i andre omgang, men det var såpass jevnt at jeg ikke fikk med meg noe.

Den andre kampen syntes jeg var helt identisk, bare denne gangen var rollene byttet om. Jeg dominerte første omgang uten å slippe til noe. Den siste omgangen var helt åpen, og det sto 1-1 sammenlagt. Begge hadde sjanser til å avgjøre, og jeg trakk det lengste strået med en noe tilfeldig scoring på corner etter 82 min.

Dette har vært de morsomste kampene så langt for mitt vedkommende. Var to jevne og helt åpne kamper. Lurer selv på hvor lenge jeg klarer å henge med i cupen. Har spilt minimalt fifa11, og det var bare så vidt jeg kom meg videre fra gruppespillet. Var igjen bare så vidt jeg kom meg videre :p Takk for kampene lilleru :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Blir det noen maks stjerner grense neste turnering?

Kan gjerne være 4.5 for min del, da får jeg fortsatt valgt Inter. :D

Tenker ikke å sette noen maksgrense. Ser for meg det er mer aktuelt når spillet har satt seg. For min egen del er det mer enn nok å tenke på når jeg spiller om jeg ikke skal spille med dårligere lag :p Med 4,5 stjerner kan en vel se for seg 16 inter lag da :p

Sprolauk, jeg kan spille hver dag fra rundt 4 til 8. Noen dager utover 8 også, men det varierer. Si ifra når du kan spille :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...