Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MariusPN 2 - 0 Jgiggs

MariusPN 1 - 1 Jgiggs

Hva kan man si annet enn uflaks? Jeg hadde full kontroll på banespillet, og stort sett var det bare spill mot MariusPNs mål, overrasket meg egentlig hvor mye jeg fikk herje. Jeg burde vunnet dette lett med flere mål, men ballen ville ikke i mål i dag. MariusPN scorer på stort sett alt han får med Milito, i den siste kampen kommer 1 - 1-målet hans etter rot i feltet, men jeg spilte 3 - 4 - 1 - 2 i perioden målet hans kom. Latterlig å gå ut slik, men jeg kan ikke annet enn å gratulere MariusPN med videre avansement.

Takk for kampene!

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Må sies at jeg hadde like mye klare målsjanser i begge kampene Jørgen. Det viste statistikken også. Du spilte faktisk noe av den mest ueffektive fotballen jeg har sett på laaaang tid. Hvis du hadde sentret eller lagt onn tidligere hadde du sikkert vunnet lett. Støttepasninger og heeelt unødvendige finter var en gjenganger :p

Følte meg ikke akkurat truet fordi om du hadde ballbesittelsen.

Edit: Og ja 1-1 målet kom etter rot i feltet... etter at ballen hadde gått i tverrliggeren og ned på et fair angrep :p

Endret av Berbastic
Lenke til kommentar

Statistikken viste omtrent like mange antall skudd, derimot vil jeg si at jeg hadde langt flere åpenbare sjanser. Angrepspillet ditt var forholdsvis lett og lese. Vanligvis fikk du ballen til Milito/Eto'o og prøvde å kjøre skuddfinta. Det var åpenbart at den kom, derfor ble jo nærmest alle skuddene dine blokkert. 2 - 0-målet i den første kampen kom fra spissvinkel og var et typisk "gullhår i ..."-mål. 1 - 1-målet i den andre kampen var et "klabb-og-babb"-mål. For all del, jeg vil ikke ta noe fra deg. Jeg gratulerer gjerne. Frustrasjonen ligger ved mitt eget spill med tanke på at jeg spilte igjennom Zlatan og Pato et tosifret antall ganger.

Fintene vil jeg langt fra kalle unødvendig da jeg stort sett fant rom gang på gang ved bruken av dem, samt ved flere tilfeller driblet bort 2 - 3 med Ronaldinho. Det går uansett bra for min del, har ikke spilt siden forrige SuperCup-kamp og med tanke på at jeg kom hjem litt tidlig på morgenkvisten så var jeg overrasket over hvor godt banespillet mitt var.

Men som sagt frustrasjonen ligger i mitt spill, ikke ditt.

Tror Steen eller Lilleru vinner cupen nå.

Edit:

Et skudd som for øvrig kom fra siden, utenfor sekstenmeteren av Pandev.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...