steen_jadd Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 det var 3-0 ja, første kampen var det nok litt enveiskjøring, syns det var litt jevnere i andre kampen. beklager at det tok så lang tid før vi fikk spilt, men takk for kampene I første kamp følte jeg at jeg hang brukbart med frem til det første målet ditt. Jeg spilte derfra og ut der offensivt, noe som resulterte i mye større rom for deg å spille i. Skal faktisk sies at det ikke ble skap en eneste sjanse av noen av oss før du scoret det første målet. I den andre kampen fortsatte jeg med den samme taktikken helt frem til den siste fasen av kampen tross du ledet. Som du sier ble det jevnere, men du styrte nå det meste av kampen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Espen og Mr.SS, ta og spill kampene deres asap. To kamper som har satt en stopper på turneringen, ellers kunne vi ha begynt med kvartfinalene allerede. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) er klar jeg har ikke hørt noe fra han mr.ss, er du klar til å spille nå? Endret 14. oktober 2010 av Hårek Flettet 2 innlegg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Jeg er klar nå!! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg kan spille klokken 24 om du kan. hilsen espen Lenke til kommentar
Celso Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 sorry, strevde med å få ut linsen utrlolig nok, men kan nå! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Minner om at fristen går ut i natt. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 når er du klar til å spille SS? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 er det ikke på tide og ta kampene nå SS?????!!!!! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er klar! Skal bare få på meg linsene! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) greit mener jeg har lagt det til, så er bare å godta Endret 15. oktober 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Celso Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Første kampen: EspenTegenigi 4-2 Sigssoft Var en jevn kamp til å begynne med, du ledet 2 ganger men jeg svarte sjapt begge gangene, på stillingen 3-2 foretok jeg et bytte og hele spillet klikket, hos begge 2. vi startet en ny kamp som varte i 20 min hvor jeg skorte det eneste målet. Den første kampen varte altså i 70 min. Andre kampen: EspenTegenigi 2-1 Sissoft spill på et mål etter min mening, burde ledet 8-0 når du fikk reduseringen din i det 89 min, bortsett fra det skapte du stort sett ingenting Takk for kampene! Endret 15. oktober 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Enig i at Inter ble ledet dominant fram i andrekampen av et fullsatt San Siro med hele Nerazurri, men i første kampen vil jeg føle meg ekstremt uheldig at jeg lot deg komme inn i kampen igjen ved to anledninger. Konsentrasjonssvikt, rett og slett - og det er ikke godt nok på dette nivået. Hvis ikke sistnevnte hadde skjedd, så hadde jeg sannsynligvis vært videre. Jeg kontrollerte mye i 1.omgang av den matchen, der du bare hadde et forsøk mot mitt mål som du også endte opp å score på. Men slik er fotballen. Lykke til videre i turneringen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Kvartfinalene spilles slik: Espentegenigi – manutd_100 Aunron – Sprolauk MarisPN – Wisbatov Lilleru – Steen_Jadd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Espen, når vil du ha juling? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Espentegenigi 2-0 Latias Espentegenigi 2-2 Latias Takk for kampene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for kampene ja. Ble altfor defensiv i den første kampen, så måtte starte offensivt i den siste. Lå under 3-0 sammenlagt før jeg reduserte to ganger, og det stod vel 3-2 sammenlagt helt til det gjenstod noen få minutter. Da måtte jeg bare gi alt, og det endte med at slapp inn enda ett. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Når passer det for deg å spille Steen? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Når kan du Wisbatov? Jeg kan nå før Unitedkampen men etter det kan jeg ikke. Imorgen kan jeg kun om kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå