Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

det var 3-0 :p ja, første kampen var det nok litt enveiskjøring, syns det var litt jevnere i andre kampen. beklager at det tok så lang tid før vi fikk spilt, men takk for kampene :)

I første kamp følte jeg at jeg hang brukbart med frem til det første målet ditt. Jeg spilte derfra og ut der offensivt, noe som resulterte i mye større rom for deg å spille i. Skal faktisk sies at det ikke ble skap en eneste sjanse av noen av oss før du scoret det første målet.

I den andre kampen fortsatte jeg med den samme taktikken helt frem til den siste fasen av kampen tross du ledet. Som du sier ble det jevnere, men du styrte nå det meste av kampen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første kampen: EspenTegenigi 4-2 Sigssoft

Var en jevn kamp til å begynne med, du ledet 2 ganger men jeg svarte sjapt begge gangene, på stillingen 3-2 foretok jeg et bytte og hele spillet klikket, hos begge 2. vi startet en ny kamp som varte i 20 min hvor jeg skorte det eneste målet. Den første kampen varte altså i 70 min.

Andre kampen: EspenTegenigi 2-1 Sissoft

spill på et mål etter min mening, burde ledet 8-0 når du fikk reduseringen din i det 89 min, bortsett fra det skapte du stort sett ingenting :p

Takk for kampene!

Endret av EspenTegenigi
Lenke til kommentar

Enig i at Inter ble ledet dominant fram i andrekampen av et fullsatt San Siro med hele Nerazurri, men i første kampen vil jeg føle meg ekstremt uheldig at jeg lot deg komme inn i kampen igjen ved to anledninger. Konsentrasjonssvikt, rett og slett - og det er ikke godt nok på dette nivået. Hvis ikke sistnevnte hadde skjedd, så hadde jeg sannsynligvis vært videre. Jeg kontrollerte mye i 1.omgang av den matchen, der du bare hadde et forsøk mot mitt mål som du også endte opp å score på. Men slik er fotballen. Lykke til videre i turneringen.

Lenke til kommentar

Takk for kampene ja. Ble altfor defensiv i den første kampen, så måtte starte offensivt i den siste. Lå under 3-0 sammenlagt før jeg reduserte to ganger, og det stod vel 3-2 sammenlagt helt til det gjenstod noen få minutter. Da måtte jeg bare gi alt, og det endte med at slapp inn enda ett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...