Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det har meldt seg på 19 spillere. Cupen er jo full med 16 spillere. Det betyr at jeg har to valg. Enten kan jeg si at de 16 første spiller cup. Eller jeg kan legge til en spiller ekstra i hver gruppe, hvorav de to beste fortsatt går videre som vanlig. Det er forøvrig nødvendig at en til melder seg på, slik at det blir en ekstra i hver gruppe. Hvordan ønsker folk at cupen skal bli spilt? 16 som vanlig, eller 20 spillere?

Skal sies at jeg er borte helga 15-17 så gruppespillet må nok settes opp deretter skal jeg greie å delta.

Det er helt ok å være borte i deler av cupen. Men det er ditt ansvar å få spilt kampene dine. Det er derfor du selv som må avgjøre om reisen din hindrer deg i å spille alle kampene.

Lenke til kommentar

Steen, er det sånn at dersom du ikke får tak i spillet. blir man utestengt neste runde? Har planer om å kjøpe på release. Er sikkert ikke noe stress, men bare sånn just in case jeg ikke får tak i det.

Jeg kommer ikke til å utestenge noen hvis de sier ifra om at de ikke får kjøpt spillet i løpet de første dagene :) Da vil bare en reserve overta. Men dersom en ikke sier ifra før godt ut i cupen, slik at jeg ikke får erstatten spilleren, vil det selvfølgelig få konsekvenser.

Ser ut som de fleste ønsker 16 spillere i cupen. De øvrige vil dermed settes opp på reserveliste og vil bli kontaktet dersom noen skulle trekke seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...