ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er ikke jeg Jørgen Arbeidsuhell Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 aunmar 2-0 erav aunmar 4-0 erav Lekestue på slutten der. Skulle vært 10-0, minst. Casillas med to straffebom... Takk for kampene! Lenke til kommentar
Erav Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 aunmar 2-0 erav aunmar 4-0 erav Lekestue på slutten der. Skulle vært 10-0, minst. Casillas med to straffebom... Takk for kampene! Jeg hadde forventet meg MYE større motstand, andre kampen dreit jeg langt faen i. Høl i huet det fifa driver med, rødt kort osv. det var kamp intil du scoret 2-0 målet, da ga jeg opp. og brukte bare firkant resten av kampen. Straffene lagde jeg med vilje også. ville egentlig se masse mål mot slutten der. men de gikk ikke inn. Førstekampen vinner du fortjent, men 2-0 målet der lagget jeg så fikk ikke med meg hva som skjedde før du var 10cm bak siste forsvarer. Men det er samme faen. Som sagt, som regjerende mester hadde jeg forventet meg en kollosalt vansklig kamp, men ble litt overasket. Etter hva jeg mener spiller jeg min beste kamp mot deg, men det hjelper lite at jeg har den beste spilleren mot meg. Jeg har hatt det tung i de siste ukene så kanskje det har noen effekt på hvordan dette endte, med tanke på gruppespillet. Takk for kampene, du fortjente begge seierene. Kunne ønske jeg bare kunne gitt deg litt mere motstand, spesielt i kamp nr2. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Den regjerende mester-saken er ikke noe å bry seg om. Nytt spill, blanke ark. Følte jeg hadde god kontroll, men du var flink til å holde på ball (for en stund) og da var det vanskelig å skape noe. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Synes det er utrolig skuffende at regjerende mester ikke tar full pott i gruppespillet, vurderer å stryke den triumfen din i forrige cup 2 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 kan spille frem til 13:30 - 40 om du har tid nå steen? også senere i dag.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spille i kveld Espen? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Den regjerende mester-saken er ikke noe å bry seg om. Nytt spill, blanke ark. Følte jeg hadde god kontroll, men du var flink til å holde på ball (for en stund) og da var det vanskelig å skape noe. sant nok, men du tar jo med deg store deler av 'skills'. Ikke missforstå meg at jeg bruker det som en unnskyldning for å ha tapt. Det som er med meg og fifa er at jeg prøver å holde på ball for lengeog det ender med at jeg sentrer meg litt bort, litt sånn 'blod på tann' opplegg. Noe du sikkert merket da jeg sentrer en feilpassing bakover. Men, men. får vente til neste Cup. kanskje jeg får til noe da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Alle vet at Vamos/Aunmar/Aunron flakset seg til toppen. Tittelen havner hos mannen med skills etter denne cupen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Etter gruppespillet: Vamos - 15 poeng Wisbatov - 11 poeng Just saying. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Lilleru > Latias Sindre > Cryflopp Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 kan spille frem til 13:30 - 40 om du har tid nå steen? også senere i dag.. Vi har visst vært tilgjengelige på forskjellige tidspunkt i dag Har ikke tid nå, men logger på igjen klokken 22 i kveld hvis du skulle ha tid. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hadde den der D-gruppa (espen) fått fingeren ut, hadde gruppene vært klare før helga... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 kan spille frem til 13:30 - 40 om du har tid nå steen? også senere i dag.. Vi har visst vært tilgjengelige på forskjellige tidspunkt i dag Har ikke tid nå, men logger på igjen klokken 22 i kveld hvis du skulle ha tid. Har mer eller mindre ventet i hele dag på at du skal logge på igjen. Nå gidder jeg ikke å vente lengre. Får ta det i morgen hvis du har tid. Jeg kan spille frem til 16, men kommer nok ikke til å være tilgjengelig på formiddagen i morgen heller. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 har vært på kino og hos øyelege i dag, kan nå om noen kan! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Er større sannsynlighet å finne meg på PSN enn på forumet i dag. Har lagt deg til som venn Espen, logg på hvis du vil spille. Var forresten litt dumt av deg i går i si at du er med senere på dagen og ikke dukke opp før ved midnatt igjen. Jeg tipper at verken øyelegen eller kinoen var en spontan reaksjon, dermed kunne du sagt at det ble sent slik at vi andre i gruppen ikke blir sittende å vente på deg en hel dag. Endret 14. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Celso Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ok men kinoen kom faktisk veldig brått på. men kan i hele dag og litt av morgendagen. men satser vel på å få de spilt i dag Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Espen vant kampene 3-0 (eller var det 4-0?) og 1-0. Du var klart bedre i begge matchene. Takk for kampene Lenke til kommentar
Celso Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 det var 3-0 ja, første kampen var det nok litt enveiskjøring, syns det var litt jevnere i andre kampen. beklager at det tok så lang tid før vi fikk spilt, men takk for kampene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå