Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aunmar 2-0 erav

aunmar 4-0 erav

Lekestue på slutten der. Skulle vært 10-0, minst. Casillas med to straffebom... :no:

Takk for kampene!

Jeg hadde forventet meg MYE større motstand, andre kampen dreit jeg langt faen i. Høl i huet det fifa driver med, rødt kort osv. det var kamp intil du scoret 2-0 målet, da ga jeg opp. og brukte bare firkant resten av kampen. Straffene lagde jeg med vilje også. ville egentlig se masse mål mot slutten der. men de gikk ikke inn.

Førstekampen vinner du fortjent, men 2-0 målet der lagget jeg så fikk ikke med meg hva som skjedde før du var 10cm bak siste forsvarer. Men det er samme faen.

Som sagt, som regjerende mester hadde jeg forventet meg en kollosalt vansklig kamp, men ble litt overasket. Etter hva jeg mener spiller jeg min beste kamp mot deg, men det hjelper lite at jeg har den beste spilleren mot meg. Jeg har hatt det tung i de siste ukene så kanskje det har noen effekt på hvordan dette endte, med tanke på gruppespillet.

Takk for kampene, du fortjente begge seierene. Kunne ønske jeg bare kunne gitt deg litt mere motstand, spesielt i kamp nr2.

Lenke til kommentar

Den regjerende mester-saken er ikke noe å bry seg om. Nytt spill, blanke ark. Følte jeg hadde god kontroll, men du var flink til å holde på ball (for en stund) og da var det vanskelig å skape noe.

sant nok, men du tar jo med deg store deler av 'skills'. Ikke missforstå meg at jeg bruker det som en unnskyldning for å ha tapt. Det som er med meg og fifa er at jeg prøver å holde på ball for lengeog det ender med at jeg sentrer meg litt bort, litt sånn 'blod på tann' opplegg. Noe du sikkert merket da jeg sentrer en feilpassing bakover. Men, men. får vente til neste Cup. kanskje jeg får til noe da.

Lenke til kommentar

kan spille frem til 13:30 - 40 om du har tid nå steen? også senere i dag..

Vi har visst vært tilgjengelige på forskjellige tidspunkt i dag :p Har ikke tid nå, men logger på igjen klokken 22 i kveld hvis du skulle ha tid.

Har mer eller mindre ventet i hele dag på at du skal logge på igjen. Nå gidder jeg ikke å vente lengre. Får ta det i morgen hvis du har tid. Jeg kan spille frem til 16, men kommer nok ikke til å være tilgjengelig på formiddagen i morgen heller.

Lenke til kommentar

Er større sannsynlighet å finne meg på PSN enn på forumet i dag. Har lagt deg til som venn Espen, logg på hvis du vil spille. Var forresten litt dumt av deg i går i si at du er med senere på dagen og ikke dukke opp før ved midnatt igjen. Jeg tipper at verken øyelegen eller kinoen var en spontan reaksjon, dermed kunne du sagt at det ble sent slik at vi andre i gruppen ikke blir sittende å vente på deg en hel dag.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...