Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Etter utfallet fra den første kampen mellom oss regnet jeg med at jeg skulle cruise meg inn til en plass som gruppevinner med en seier, men der dreit jeg meg ut. Du spilte ikke så verst og presset meg i starten. Kom under 2-0, men hentet meg tilbake til 2-2 etter å ha endret formasjon 2 ganger Takk for kampen. Litt snodig straffe du fikk men Nå venter jeg bare på at Steen skal oppdatere tabellen, så jeg får se hvordan det gikk til slutt. Har jeg tellt riktig havner jeg på den sure tredjeplassen... Regna egentlig med det Prøvde å spille defensivt de første kampene, som da ga meg lite spill, nå prøvde jeg mer offensivt og mer press hele kampen, funka litt bedre i hvertfall Husker ikke helt straffesituasjonen, men mulig det Da er vi to, forventa ikke særlig med poeng jeg heller, men jeg stakk av med ett jeg også. PS3 har jeg snart hatt i et år, men jeg er dog ny når det gjelder FIFA. Menmen, man har jo alltids neste turnering. Jepp, ligge i hard trening til neste turnering nå Endret 11. oktober 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hvis jeg har regnet ut riktig så blir gruppe A slik: Berbastic - 15p - 6+ Kriss - 10p - 3+ sprolauk 10p - 0 Chris9 1p - -9 Endret 11. oktober 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg på min side er videre til min første kvartfinale etter å konstant havnet på 3. plassen de siste 5-6 cupene jeg har vært med på. Gleder meg til å se hvem jeg møter. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hehe, jeg har fin statistikk selv. I alle cupene jeg har vært med i har jeg avansert fra gruppen. Har vært med i nesten alle cupene Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Gratulerer med avansement alle som har greid det. Ser på meg selv som ute allerede, ikke at jeg ser at det er noen teoretisk mlighet i det hele tatt heller. Er veldig fornøyd om jeg greier 3. plass i gruppa, og det kan jeg gjøre med seier over Espen i min siste kamp. Endret 11. oktober 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg på min side er videre til min første kvartfinale etter å konstant havnet på 3. plassen de siste 5-6 cupene jeg har vært med på. Gleder meg til å se hvem jeg møter. Gidder du å poste din oppdaterte tabell? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal forresten følge cupen videre uansett, er spennende å se hvordan det blir! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hvis jeg har regnet ut riktig så blir gruppe A slik: Berbastic - 15p - 6+ Kriss - 10p - 3+ sprolauk 10p - 0 Chris9 1p - -9 Ja, det ble jenvt det! Men det var vel forjent Fortjente vel ikke 6 poeng mot deg Jeg får skylde på at jeg faktisk har store problemer med Fifa 11 i forhold til 10'ern.. Jeg skal heie på deg og berbastic resten av cupen, så kommer jeg sterkere tilbake neste cup Endret 11. oktober 2010 av Mata- Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan det stemme at jeg stikker av med førsteplassen i gruppe C da? A poeng med Jørgen, likt på innbyrdes men på bedre målforskjell om jeg har telt riktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg på min side er videre til min første kvartfinale etter å konstant havnet på 3. plassen de siste 5-6 cupene jeg har vært med på. Gleder meg til å se hvem jeg møter. Gidder du å poste din oppdaterte tabell? Sure. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Beklager at jeg ikke har oppdatert tabellen før nå, har vært opptatt de siste dagene. Tabellene som postes er stort sett riktige. Men jeg har avvik fra tabellen i gruppe A. Førsteplassen har ikke mer enn 13 poeng i min tabell, noe som egentlig er uinteressant ettersom han er vinner uansett. Ellers går sprolauk opp til andreplass og sikrer seg avansement ettersom han vant begge oppgjørene mot kriss, som dessverre må ta til takke med en tredjeplass. Når har du tid til å spille espen? Jeg kan i hele morgen, og store deler av torsdag. Minner om at natt til lørdag er siste frist for dere som ennå ikke har spilt ferdig. Alle bør se gjennom tabellen for å se om jeg har gjort noen feil. Det er eget ansvar å si ifra Endret 12. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Celso Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 steen`? ta kampene våres nå? om du har tid? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Innbyrdes oppgjør? Fack. jaja, gratuleer då sprolauk. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Såpass ja, litt kjipt for Kriss. Men dere får ha lykke til da Marius og Sprolauk. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Seriøst? Ja, da var jeg heldig. Synd for kriss som egentlig fortjente plassen, men sånn er reglene Får legge meg i hardtrening! :!: Endret 12. oktober 2010 av Mata- Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 steen`? ta kampene våres nå? om du har tid? Så ikke posten din før lenge etter, så jeg beklager. Kan som sagt i hele morgen samt torsdag midt på dagen. Håper noe av det passer Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Håper du er på nå snart Espen. jeg er der om ikke lenge iallfall! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Var sikker på at jeg skulle havne på 3. plassen pga. målforskjell, men så går jeg videre. Strålende fornøyd med det! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 greit steen kan spille nå, om noen kan. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 EspenTegenigi - Barca_YBF 3 - 0 Da var jeg 100% ute mot den gjevneste spilleren av de jeg møtte. Tror han kan komme langt, mye også pga laget, Inter er vanskelige å slå på Fifa11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå