Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Etter utfallet fra den første kampen mellom oss regnet jeg med at jeg skulle cruise meg inn til en plass som gruppevinner med en seier, men der dreit jeg meg ut. Du spilte ikke så verst og presset meg i starten. Kom under 2-0, men hentet meg tilbake til 2-2 etter å ha endret formasjon 2 ganger tongue.gif

Takk for kampen. Litt snodig straffe du fikk men ph34r.gif

Nå venter jeg bare på at Steen skal oppdatere tabellen, så jeg får se hvordan det gikk til slutt. Har jeg tellt riktig havner jeg på den sure tredjeplassen...

Regna egentlig med det :p Prøvde å spille defensivt de første kampene, som da ga meg lite spill, nå prøvde jeg mer offensivt og mer press hele kampen, funka litt bedre i hvertfall :)

Husker ikke helt straffesituasjonen, men mulig det :p

Da er vi to, forventa ikke særlig med poeng jeg heller, men jeg stakk av med ett jeg også. :p PS3 har jeg snart hatt i et år, men jeg er dog ny når det gjelder FIFA.

Menmen, man har jo alltids neste turnering. :thumbup:

Jepp, ligge i hard trening til neste turnering nå :D

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med avansement alle som har greid det. Ser på meg selv som ute allerede, ikke at jeg ser at det er noen teoretisk mlighet i det hele tatt heller. Er veldig fornøyd om jeg greier 3. plass i gruppa, og det kan jeg gjøre med seier over Espen i min siste kamp.

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Hvis jeg har regnet ut riktig så blir gruppe A slik:

Berbastic - 15p - 6+

Kriss - 10p - 3+

sprolauk 10p - 0

Chris9 1p - -9

Ja, det ble jenvt det! Men det var vel forjent ;) Fortjente vel ikke 6 poeng mot deg :p

Jeg får skylde på at jeg faktisk har store problemer med Fifa 11 i forhold til 10'ern.. :whistle:

Jeg skal heie på deg og berbastic resten av cupen, så kommer jeg sterkere tilbake neste cup :thumbup:

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har oppdatert tabellen før nå, har vært opptatt de siste dagene. Tabellene som postes er stort sett riktige. Men jeg har avvik fra tabellen i gruppe A. Førsteplassen har ikke mer enn 13 poeng i min tabell, noe som egentlig er uinteressant ettersom han er vinner uansett. Ellers går sprolauk opp til andreplass og sikrer seg avansement ettersom han vant begge oppgjørene mot kriss, som dessverre må ta til takke med en tredjeplass.

Når har du tid til å spille espen? Jeg kan i hele morgen, og store deler av torsdag. Minner om at natt til lørdag er siste frist for dere som ennå ikke har spilt ferdig.

Alle bør se gjennom tabellen for å se om jeg har gjort noen feil. Det er eget ansvar å si ifra ;)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...