Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kommer på nå, så kan vi ta det nå. Er du på nå? Det er jeg vettu. Bare å komme på du også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan vi spille nå Christoffer? Jeg er på, ser du er på PSN også. Nick er fortsatt Jgiggs. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Erav - er du innom her av og til? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, kan godt spille nå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Gruppe A: Christiaan922 2-2 Sprolauk Arsenal - Chelsea En helt grei kamp, bortsett fra en dårlig start fra min side. Sprolauk presser meg hele tiden og får til ganske mye. Men resultatet kunne ha snudd begge veier, var en nesten jevn kamp, du hadde såvidt overtaket. Sprolauk 1-0 Christiaan922 Chelsea - Arsenal Denne kampen er skuffende. I både denne og den forrige kampen spilte feilpasninger en sentral rolle, og ødela tusenvis av sjanser for meg. Måtte nesten le litt av tabbene mine også, jeg presterte for eksempel med et innkast å gi deg hjørnespark ved å kaste ballen bortover mot hjørneflagget i stedet for til en spiller. :!: Her sløste jeg bort også mange målsjanser, så her kunne også resultatet ha vært annerledes. Men sprolauk var også best i denne kampen. Bra spilt, gg og takk for kampene! Og med én gang jeg mista to poeng i den første kampen mot sprolauk var jeg allerede ute av turneringen, så lykke til dere som går videre fra gruppe A, jeg holder med dere. Endret 11. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Chris9 - mata- 2-2 Chris9 - mata- 0-1 Takk for kampene! Føler at jeg egentlig burde vunnet begge, men er ikke alltid det går veien! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, kan godt spille nå. Og jeg er klar om ca. 10 min Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal bare spille siste kampen mot Jørgen så er jeg klar. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kan spille nå, Berbastic. Jeg er klar nå! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Chriss_91 (Chelsea) - Jgiggs (Milan) 0-2 2-3 Første kampen greide jeg å gi han 2 straffer, første var pga. jeg trykka feil og takla han bakfra >< men redda heldigvis den. Takk for kampene. Er du klar nå sindre? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jørgen/Jgiggs (Milan) 2 - 0 Christoffer99/Chriss_91 (Chelsea) Zlatan scorer to. Kung! Føler jeg har grei kontroll, et par gode innlegg fra Chris. Jeg bommer på en straffe med Ronaldinho tidlig. Målene kommer på frispark og straffe, begge nydelig utført av Zlatan. I forkant av straffen finter Zlatan seg inn i feltet. Jørgen/Jgiggs (Milan) 3 - 2 Christoffer99/Chriss_91 Zlatan gjør 1 - 0 og 2 - 0, før Chris reduserer med Alex til 2 - 1, deretter lurer Robinho vekk backen på kanten, trekker seg innover og curler den forbi keeperen fra skråvinkel. I det 90. minutt scorer Chris enda et mål på dødball, denne gang med John Terry, men alt i alt er seieren aldri truet. Takk for kampene. Endret 11. oktober 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hang spillet seg for deg og sindre? Mitt frøys med en gang jeg kom i arenaen. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Erav - er du innom her av og til? ja, men jeg har også andre ting å gjøre om dagen Jeg spurte om jeg kunne få ta kampene før jeg dro på hytta i forrige uke, men vi skal nok rekke å ta 2 kamper iløpet av noen få dager. kanskje i morgen kveld? har kickboking jeg må attende til Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om Espen er borte resten av uka, slik som sist uke, blir det ikke noe av den siste kampen min gitt. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Chriss_91 - z1ndr3 2-2 Tar ledelsen 2-0 etter corner og straffe, sindre kommer tilbake med et mål rett før pause og rett før slutt. Takk for kampen Fikk ihvertfall 1 poeng mer enn jeg forventa i denna cupen! får skylde på at jeg bare har hatt ps3 i 2-3 mnd Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fikk ihvertfall 1 poeng mer enn jeg forventa i denna cupen! får skylde på at jeg bare har hatt ps3 i 2-3 mnd Da er vi to, forventa ikke særlig med poeng jeg heller, men jeg stakk av med ett jeg også. PS3 har jeg snart hatt i et år, men jeg er dog ny når det gjelder FIFA. Menmen, man har jo alltids neste turnering. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Etter utfallet fra den første kampen mellom oss regnet jeg med at jeg skulle cruise meg inn til en plass som gruppevinner med en seier, men der dreit jeg meg ut. Du spilte ikke så verst og presset meg i starten. Kom under 2-0, men hentet meg tilbake til 2-2 etter å ha endret formasjon 2 ganger Takk for kampen. Litt snodig straffe du fikk men Nå venter jeg bare på at Steen skal oppdatere tabellen, så jeg får se hvordan det gikk til slutt. Har jeg tellt riktig havner jeg på den sure tredjeplassen... Endret 11. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 MariusPN(Inter) 2-2 Kriss_94(Real Madrid) Kriss_94(Real Madrid) 4-1MariusPN(Inter) Takk for kampene! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Takk for kampene ja. Føler jeg fortjente å vinne første kampen selvom du ledet 2-0. Har aldri sett en keeper spille så jævla bra. Hadde flaks når Cesar gjorde sin eneste dårlige inngripen på skuddet til Pepe, og den billige straffen jeg fikk. Cesar sto faen som en levende mur i første kampen. Andre kampen begynenr som første, men utover i kampen begynte jeg å sette skuddene som jeg bommet på i første kampen. Noen som gidder å regne ut gruppen vår? Jeg har sett på mine kamper og jeg fikk 10 poeng og 3+ mål. Regmer med at Berbastic vant gruppen, men lurer veldig på om jeg eller sprolauk går videre. Endret 11. oktober 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om Espen er borte resten av uka, slik som sist uke, blir det ikke noe av den siste kampen min gitt. Kan svare for Espen jeg. Han kommer hjem i morgen, og er sugen på å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå