Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To utrolige ballsterke lag som skulle møtes til dyst. Jeg klager ofte over spillerne som har ballen 35 % av tida og spiller ekstremt kontringspill, men jeg trives desidert best når jeg får ha ballen opp i 60 %. Pasningspresisjon var over 90 % for begge lag og ballbesittelse var 50/49, 50/50.

Jørgen/Jgiggs (Milan) 1 - 1 Lilleru/Lilleru (Barcelona)

Beklager Sindre, var igjennom på 1 - 1 i 90. minutt og ble felt av Pique på sekstenmeterstreken. Jeg satte påfølgende frispark knallhardt på innsiden av stanga og ut med Zlatan. 1 - 0 kom til meg med Zlatan, slo innlegg på Pirlo som headet på innsiden av stanga og ut. Zlatan scoret retur. Barcelona-målet var så vidt jeg husker Iniesta sitt. Jeg slet stort med småspillet til Lilleru og han var flere ganger nær scoring, men som oftest var det den mindre målfarlige Iniesta i avslutningsposisjonene fremfor en David Villa og Lionel Messi. Jeg var selv nære med Zlatan, men når jeg ikke våger å spille det offensive spillet jeg vet jeg kan spille med Ronaldinho og Pato/Robinho som finter seg forbi 2-3 mann kan jeg ikke forvente stort mer.

Jørgen/Jgiggs (Milan) 0 - 0 Lilleru/Lilleru (Barcelona)

Ballen like mye, et par sjanser til hvert av lagene. Lilleru feller meg nok en gang utenfor sekstenmeteren, men jeg klarer ikke å konvertere frispark til mål, noe jeg var meget dyktig til i FIFA 10. Xavi skyter frispark i hjørnet av tverrlegger, ellers blir det mye som første kamp. Et par sjanser til hver, men alt i alt føler jeg ikke at uavgjort blir et feil resultat.

Kudos til Lilleru for å spille fotball. Jeg slet med Messi, flotte skuddfinter. Han brukte dessuten ikke Pique i andre kampen etter det røde kortet i første, noe jeg ser på som svært sportslig da jeg ikke en gang nevnte at han ikke kunne spille. Nå har jeg et press på meg, det hadde vært ideelt å ta minst 4 poeng her og jeg hadde troen på 6, men nå må jeg bare fokusere på å spille mitt spill slik jeg vet jeg kan spille det mot Chriss.

Lenke til kommentar

Først og fremst må jeg få beklage for Pique fellinga, Jørgen! Det er skittent spill, men det var ren impuls. :p Skulle bare mangle at han sto over neste kamp etter den, hehe.

Synes det var to jevne kamper, der vi hadde våre perioder begge to. Så uavgjort var et greit bilde av begge kampene egentlig.

Takk for kampene og lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Mata eller Kriss, si ifra her hvis dere kan spille! Må bli før klokken 8!

Må spise først så¨blir i så fall ikke før rett før 8... Kan du senere ikveld?

mata- - kris 1-0

kris - mata- 2-4

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...