Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XVII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey.. Greit vi kan ta kampene nå. HVa er nicket ditt?

Om kampene mot steen_jadd.

Tapte første 4-1. Gikk først opp i ledelsen og kontrollerte det som var i 1.omgang, så å si. Men jeg vil føle meg uheldig med alle de målene som kom imot, ettersom forsvaret mistet tålmodigheten. Angrep dog nådesløst tilbake i 2. kampen, som jeg gjorde til min egen. Sluttfasiten der lød 3-1 etter MoM-fremtolkninger av Cristiano Ronaldo, Kaká og Özil. GG.

Lenke til kommentar

Okey.. Greit vi kan ta kampene nå. HVa er nicket ditt?

Om kampene mot steen_jadd.

Tapte første 4-1. Gikk først opp i ledelsen og kontrollerte det som var i 1.omgang, så å si. Men jeg vil føle meg uheldig med alle de målene som kom imot, ettersom forsvaret mistet tålmodigheten. Angrep dog nådesløst tilbake i 2. kampen, som jeg gjorde til min egen. Sluttfasiten der lød 3-1 etter MoM-fremtolkninger av Cristiano Ronaldo, Kaká og Özil. GG.

Litt av en ensformig vinkling på kampene, men det får nå være :p Takk for kampene :)

Lenke til kommentar

barcamann vant 3-2 i første kampen i det jeg opplever som tidenes ran i min FIFA-karriere (siden 09). Jeg bosset kampen så til de grader, men fikk ikke målene jeg trengte for å punktere kampen. Hadde selvfølgelig sjansene.. Er ikke mer å si. Latterlig dårlig av meg og mye flaks for Mr. Barca.

Slo nådesløst tilbake i andre kampen dog der jeg vant 3-1. Ironien i det hele var at denne kampen var mye jevnere.

Lenke til kommentar

Barca_YBF - Sigsoft 3-2 og 1-3

Merkelige kamper. Første ledet Sigsoft 2-0 etter 1. omg og jeg tok han deretter igjen i 2.

Den andre kampen hadde jeg digre sjanser til å ta ledelsen, men Sigsoft presset på og skaffet 1-0 til pause. Deretter ble det 2-0 tidlig i 2. før jeg reduserte. Hadde deretter en SVÆR!!! sjanse med Villa etter at jeg kunne skåret med Pedro først(der jeg ble taklet av hans siste mann, jaja, det var taktisk). Rett etter nevnte sjanse skårer Sigsoft igjen og fastslår sluttresultatet.

Makan til aggresivt lag, fikk ikke lov til å holde ballen i laget, hadde ikke sjans til det.

Nå står og faller alt på Espens kamper.

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Gruppe C.

Jeg er klar nå, hvis noen av dere har tid.

PSN er som nevnt Jgiggs, og ikke Wisbatov, regner med at lilleru og Sindre husker det, men sier fra her til alle.

Edit:

Jørgen/Jgiggs (Milan) 0 - 2 ΣΙΝΔΡΕ/z1ndr3 (Real Madrid)

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg føler meg snytt for minst et poeng, men effektivitet er stikkordet som vanlig. To store sjanser alene med Pato og bommet grovt på store sjanser fra innlegg. Begge målene dine kom på heading som ikke er overraskende med tanke på at jeg ikke klarer å forsvare meg på det området, det ene av dem på en av dine hjørnesparkvarianter som du selvsagt er spesialist på. Følte jeg hadde god kontroll defensivt på både Higuain og Ronaldo, smart taktisk grep av meg å kjøre Bonera fremfor Zambrotta på høyrebacken da jeg vanligvis blir kjørt over på den siden.

Vi tar den siste kampen i kveld, gratulerer med seieren. smile.gif

Chriss_91 og lilleru, noen av dere klare?

Takk for den første kampen. Følte også at du ble snytt :p Hadde håpet på at jeg skulle ha ballen mest og holde deg under et høyt press, men det var du som presset meg. Du sløste uvanlig mye, men flere av skuddene dine var fra utenfor 16m så følte at jeg hadde en form for kontroll. Taktikken min fungerte selv om jeg måtte legge den om. Fikk ha ballen litt mer i andre omgang enn i første kanskje. Prøvde å kontre, men gikk ofte litt for sakte. Du hadde best på høyresiden hvor jeg hadde plassert Di Maria, men venstresiden fungerte bra når jeg fikk med Marcelo oppover. Halvveis ut i andre omgang la jeg om til 5-3-2 for å ri inn seieren. Det var før jeg scoret det andre målet :p Forøvrig var det den andre gangen i FIFA 11 at jeg scorte på en av mine frisparkvarianter og de to første målene jeg har scort med hodet online.

Bare jeg får kommet meg hjem så kan vi spille den andre kampen.

EDIT (kl. 20:22): Spille noen kamper nå gruppe C?

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Jørgen/Jgiggs (Milan) 1 - 0 ΣΙΝΔΡΕ/z1ndr3 (Real Madrid)

Det var som Sindre nevner lagg under hele kampen, vet ikke hvorfor nettet mitt er vanligvis top-notch.. Fikk et heldig mål med Pirlo og klarte å holde ballen unna. Testet også ut en ny taktikk som ser ut til å fungere ca. sånn jeg trodde i praksis, frihet i angrep og stramt defensivt, ga bort en sjanse, til gjengjeld var den stor, men ellers var det bra. Jeg må selvsagt se hvordan det fungerer uten lagg.

Jeg er klar utover kvelden, sender en melding til lilleru og deg chriss hvis nettet bedrer seg, det burde ta seg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...