chupman Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 kjøpte meg Roccat Kave i dag, plugger inn og starter pcen. jeg får ingen lyd uten om når jeg er på "Egenskaper for Høyttalere" vis jeg velger "Avansert" og trykker på "|> Play" får jeg fram noen lyder har sjekket nærmere og det er kun Right og Left som ikke fungerer. Center, Rare right/left og Sub fungerer. men lyden fungerer ikke på Chrome, iTunes eller andre program på pcen vis dere lurer på noe, ikke spør alt for avansert er ikke ekstremt god med pc Takk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bruker du lydkortet på hovedkortet? Hvilket er det? Du har vel et kontrollpanel for lyden.. Dobbeltsjekk at alt er koblet riktig.. Lenke til kommentar
chupman Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Bruker du lydkortet på hovedkortet? Hvilket er det? Du har vel et kontrollpanel for lyden.. Dobbeltsjekk at alt er koblet riktig.. Jeg har et lydkort som fulgte med på hovedkortet, man kan velge selv om man vil koble det il eller ikke. dessverre vet jeg ikke hva hovedkortet mitt heter, fordi noen jeg kjenner kjøpte og installerte det. men det har et ikon der det står "Republic of Gamers". Jeg skjønner ikke hva som skal være galt med innstillingene på lyd. vet heller ikke hva jeg skal dobbeltsjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå