Phoenix8 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Som emnetittelen sier så lurer jeg på jenter: Hvor lenge bør en vanlig sex-økt vare? Dette varierer jo selvfølgelig fra person til person men slutter som regel når gutten kommer. Mens jenter kan komme opptil flere ganger i løpet av en økt, så blir jenter som regel sure når vi kommer for fort. Hvor lenge bør vi da holde ut, sånn generelt sett? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Mens jenter kan komme opptil flere ganger i løpet av en økt, så blir jenter som regel sure når vi kommer for fort. Blir jenter som regel sure når du kommer for fort? Haha. Det har aldri hendt meg hvertfall. Kan se for en meg artig situasjon da. Sur du likom. Personlig pleier jeg å ta det litt på følinga, da man som regel kan styre det til en viss grad. Hva som er ideelt blir veldig omtrentlig og uhyre vansklig å få noe fasit på, men mener å ha lest at 13 minutter er "det ultimate" etter en undersøkelse (med 250 jenter ellerno. Doh .. ). Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Som emnetittelen sier så lurer jeg på jenter: Hvor lenge bør en vanlig sex-økt vare? Det er to partar i eit forhold og begge har sitt å si Dette varierer jo selvfølgelig fra person til person men slutter som regel når gutten kommer.Hvis du gir opp så lett er det ikkje eit spesielt spanande sexliv du vil ende opp med. Mens jenter kan komme opptil flere ganger i løpet av en økt,Avhengig av korleis du definerar økt så kan menn det også. Jenter kan også ha vanskelegare/kreve meir innsats for å kome (nynorsk ftw) i det heile tatt. å blir jenter som regel sure når vi kommer for fortLær deg sjølvkontroll og skaff deg ny dame som ikkje blir sur for slikt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tja, 10-20 min? kommer ann på hvor god sexpartnern er. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det varierer etter hvor kåt jeg er Hvis det i tillegg er evigheter siden jeg har gnikket tissen helt til aladin kommer, så kan det gå temmelig raskt! Er jeg superkåt så er det bare til å fortsette etter den første utblåsingen! Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg tror 6 minutter er gjennomsnittet, men det er normalt for drevne sexpartnere å holde det gående i hvertfall 30 minutter. Mulig jeg tar feil nå Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva som er ideelt blir veldig omtrentlig og uhyre vansklig å få noe fasit på, men mener å ha lest at 13 minutter er "det ultimate" etter en undersøkelse (med 250 jenter ellerno. Doh .. ). Say what? Jeg må skuffe voldsomt ... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hørte for noen dager siden 10 minutter. Jeg tar det som regel etter humøret. Trøtt så blir det en 2-3 minutters med lite vors før jeg kubber. Ikke til å anbefale thou, dama blir lett sint og med ei halvvåt mus er det ikke den beste sexen for noen av partene. Pleier vell variere alt ifra 5-20 min, vist en ser vekk ifra vorset. Endret 14. september 2010 av Iceman #10 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Alt i fra noen minutter til noen timer. Kommer helt an på stemningen det. 1 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg synes et par minutter, opp mot 8 (?) er greit! Liker/trenger ikke forspill. Innimellom er det digg å bruke "halve dagen" i senga, men da er det gjerne mye kosing, oralsex og flere orgasmer med i bildet, så kan vel ikke betegnes som én økt. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kjem vel ann på settingen, ein rask omgang om morran eller bruke litt tid på det om kvelden i staden for å sjå på TV. Vareirar også etter formålet, å tilfredstille eit behov eller å ha det gøy/koselig. I det sistnevne formålet synast eg det er kjedelig om det varar mindre enn 30-40 min. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 What? Jeg håper det er inkudert vorspiel? Du pumper den ikke ut og inn i 30-40 min? 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hva definerer folk som en "sex-økt"? Den tiden penis er inni den andres kropp? Er forplay inkludert..? Fins jo mange typer sex, noen ganger tar man en "kjapp en" helt spontant, andre ganger kan man liksom ha planlagt det, og bruke litt lengre tid, stoppe opp, ta pauser osv. Virker for meg latterlig å bry seg om hva gjennomsnittet er og anse dette som en fasit for hva en selv bør/må gjøre. Det beste er vel bare å styre på og finne ut sammen med partner hva som funker best for begge? Eneste poenget med denne tråden i mine øyne er å lage statistikk. Kanskje få opp en undersøkelse? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 What? Jeg håper det er inkudert vorspiel? Du pumper den ikke ut og inn i 30-40 min? Litt varierande tempo, ein liten pause her og der, bytte stilling osv. Så ei sexøkt definerast generelt som ut og inn i jevnt tempo i ein gitt periode/til orgasme? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vil ta med forspill og slikt innunder sexøkt. Holder man på i noen timer så er det lite sannsynlig man pumper hele veien. Forspill, penetrering, kosing/andre seksuelle aktiviteter, pentrering osv. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 What? Jeg håper det er inkudert vorspiel? Du pumper den ikke ut og inn i 30-40 min? Litt varierande tempo, ein liten pause her og der, bytte stilling osv. Okay. Jeg hyller deg :!: Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Alt fra minutter til timer. Siden jeg er, og har vært siste ukene, skadet der nedi så har det stort sett vart mellom 15-50 min. Takler ikke lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg