Gulvflisen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har tenkt å kjøpe moped, men vet ikke hva jeg burde se etter Har lyst på en moped med gir, men har ikke lyst til å betale mer enn 4-5 tusen, siden jeg bare kommer til å bruke den i 1.5 år Har ikke akuratt tenkt å trimme mopeden, men den burde gå litt over 50, minst , og jeg vil helst slippe å reparere osv. så vil helst ha en kvalitetsmoped Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis du ikke vil skru, og ikke betale mer enn 4-5k er vel scooter det greieste. Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hvis du ikke vil skru, og ikke betale mer enn 4-5k er vel scooter det greieste. Har du en moped anbefaling om jeg kan skru litt, og strekke budsjettet litt mer da? Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 For 4-5k kan du få en helt greit TSX eller Mt5. Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 For 4-5k kan du få en helt greit TSX eller Mt5. Da skal jeg se litt nærmere på de! Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Suzuki TSX Ser ut som en bra moped det Lenke til kommentar
marius200 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 For 4-5k kan du få en helt greit TSX eller Mt5. HONDA MT5 er noe drit vis du lar di stå i 0 grader før du faen meg ikke start på den, du må var opp pluggen å ful luft-filter med start-gass før å få start. det må jeg gjøre på min.... 1997 modell blod-trimmet gjør 70 kommer degkor du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå