Gå til innhold

Problemer med BKK fiber, plutselige problemer

Anbefalte innlegg

Hei

Har begynt å få problemer med BKK fibernettet mitt. Plutselig vil den ikke laste inn gmail, facebook, hotmail ++++. diskusjon.no går tydligvis bra.

Noen ganger vil den ikke laste i det hele tatt og ender i time out.

Har prøvd med kabel og trådløs.

Ringte BKK service, der var det bare spørsmål som: har du plugget i kabelen? har du skrudd på datamaskinen etc...

Noen som har opplevd lignende? Noen som vet om BKK har kjøpt en nord koreansk firewall eller lignende?

det som er mest frustrerende er at routeren til BKK kan man kun logge på via nettsidene deres, hvorpå man får et meget forenklet brukergrensesnitt og ikke særlig god kontroll over firewalls etc.

En helg uten nett? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp, samme her. Var slik som dette for noen dager siden også. Problemer med å koble opp til utenlandske servere virker det som. Går opp og ned her, plutselig virker det i noen minutter, så er det dødt lenge. Vurderte å ringe med BKK, men hvis de bare spør om basic ting som det du fikk, visste de sikkert ikke om problemet?

Endret av Volak
Lenke til kommentar

Du er ikkje den einaste med problemer, har fiber gjennom BKK sjølv.

Har problemer med å laste inn nettsider, sjølv om eg har prøvd fleire ulike DNS servere.

Godt at du ringte, vurderte å gjøre det. Men orket ikkje :p

Endret av Ganam
Lenke til kommentar

Andre med fiber fra BKK som har hatt problemer i det siste utenom lørdag også? Youtube, Google, Facebook, Spotify og diverse andre (hovedsaklig utenlandske) sider går helt ufattelig treigt til tider. Enkelte ganger timer det helt ut. Sånn holder det på en stund og så plutselig ser det ut til å fungere igjen.

Det har vært dønn stabilt i snart to år nå, men siste uka og to har vært mindre bra for å si det sånn...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Ja, jeg ser at denne tråden er et år gammel, men jeg sliter med akkurat samme problemet nå. norske sider som vg.no osv laster uten noen problemer, men sider som gmail, youtube osv er svært ustabile og trege, går litt opp og ned. Sånn har det vært i en ukes tid nå, på flere maskiner, uavhengig av nettleser, restart av altibox hjalp ikke.

Så derfor lurer jeg på om det er noen andre som har problemer med fiberen for tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...