proaudio Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei Har begynt å få problemer med BKK fibernettet mitt. Plutselig vil den ikke laste inn gmail, facebook, hotmail ++++. diskusjon.no går tydligvis bra. Noen ganger vil den ikke laste i det hele tatt og ender i time out. Har prøvd med kabel og trådløs. Ringte BKK service, der var det bare spørsmål som: har du plugget i kabelen? har du skrudd på datamaskinen etc... Noen som har opplevd lignende? Noen som vet om BKK har kjøpt en nord koreansk firewall eller lignende? det som er mest frustrerende er at routeren til BKK kan man kun logge på via nettsidene deres, hvorpå man får et meget forenklet brukergrensesnitt og ikke særlig god kontroll over firewalls etc. En helg uten nett? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jupp, samme her. Var slik som dette for noen dager siden også. Problemer med å koble opp til utenlandske servere virker det som. Går opp og ned her, plutselig virker det i noen minutter, så er det dødt lenge. Vurderte å ringe med BKK, men hvis de bare spør om basic ting som det du fikk, visste de sikkert ikke om problemet? Endret 10. september 2010 av Volak Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) http://www.itavisen.no/forum/113785/ Welcome to the club. NTE Bredbånd's kundeservice sa at de jobber med saken. Men faen så irriterende er det. Endret 10. september 2010 av Hcw87 Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 åh, nice guys! Det var digg å høre at det ikke bare var meg =) Jeg ringte etter en time til BKK og de påstod at jeg var førstemann til å rapportere saken.. Da går det ann å ta det litt rolig =) Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Du er ikkje den einaste med problemer, har fiber gjennom BKK sjølv. Har problemer med å laste inn nettsider, sjølv om eg har prøvd fleire ulike DNS servere. Godt at du ringte, vurderte å gjøre det. Men orket ikkje Endret 10. september 2010 av Ganam Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 har fiber fra Haugaland kraft og sitter her å irriterer meg.. helt håpløst.. den sisste uka har bare vært rot. håper de ordner dette snart, Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Virker som det funker for meg nå (NTE Bredbånd). Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 jepps, back on track! wobi-doo! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 jepps, back on track! wobi-doo! langt fra bra igjen.. problemer med mail og div. betting sider, begynner å bli lei av å lese nyhetene på vg og db nå Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Da var det på'an igjen, eller? I hvert fall samme problem som i går her nå. Dette begynner å bli ganske irriterende. EDIT: Ser at det er samme i den ITavisen-tråden, ja. Endret 11. september 2010 av Volak Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 håpløst detta... , det mest irriterende var at arsenal kampen gikk til helvete... blir en stygg telefon samtale til nettleverandør på mandag.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Andre med fiber fra BKK som har hatt problemer i det siste utenom lørdag også? Youtube, Google, Facebook, Spotify og diverse andre (hovedsaklig utenlandske) sider går helt ufattelig treigt til tider. Enkelte ganger timer det helt ut. Sånn holder det på en stund og så plutselig ser det ut til å fungere igjen. Det har vært dønn stabilt i snart to år nå, men siste uka og to har vært mindre bra for å si det sånn... Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ja, forrige uke var den verste hittil med dette problemet. Har hatt det før og innimellom, men da har det bare vart noen minutter til et par timer. Uansett, så har Lyse sagt at det skal være fikset nå (for denne gang hvertfall). Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 hehehe BKK ringte tilbake i går. "Hei, det er fra BKK Kundeservice. Vi bare lurte på om du hadde internett nå". Kl var 19.15 på kvelden og jeg meldte det fredags kveld... Rask respons der! wooooooooooooo Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 du fikk nå svar du.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Da er problemet tilbake :S Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Problemet skal være løst nå, Altibox har hatt litt problemer med trafikken mot utlandet. Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ja, jeg ser at denne tråden er et år gammel, men jeg sliter med akkurat samme problemet nå. norske sider som vg.no osv laster uten noen problemer, men sider som gmail, youtube osv er svært ustabile og trege, går litt opp og ned. Sånn har det vært i en ukes tid nå, på flere maskiner, uavhengig av nettleser, restart av altibox hjalp ikke. Så derfor lurer jeg på om det er noen andre som har problemer med fiberen for tiden? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 hvilken altibox leverandør har du? Selv har jeg lyse og opplever ikke noen problemer. Men det er noen partnere som har egne peering avtaler, kan hende det er problemer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå