Rob3rt Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei! Har en hastesak på gang, jeg må ha et nytt kamera innen onsdag.. Skal bruke rundt 3000 på det, og det kan ikke bestilles fra noen nettbutikk da jeg må ha kameraet til i morgen. Dermed må jeg kjøpe fra en eller annen butikk som har kameraet inne (Bergen). Men, jeg har ikke helt bestemt meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe. Har liten/ingen erfaring/peiling på digitalkameraer.. Så på et par fra Sony på El Kjøp, men de hadde ingen av dem inne på noen av de butikkene dems i Bergen. Hva med dette fra Spaceworld? Ønsker tips/anbefalinger til hvor jeg kan kjøpe / og hvilket jeg bør kjøpe.. På forhånd takk! Mvh Robert Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Fikk ingen svar.. Men for de som eventuellt måtte bry seg kjøpte jeg dette Er vel fornøyd med det ja. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Vel, nå har det seg slik at jeg må ha nytt kamera igjen.. Jeg gjorde det store; Etter IDOL Konserten skulle jeg sette meg i bilen for å kjøre hjem, og akkurat da jeg skulle låse opp bilen, ringte mobilen. På grunn av at jeg hadde kameraet i min høyre hånd, la jeg dette fra meg på taket av bilen for at jeg skulle kunne ta mobilen. Mens jeg snakket i mobilen låste jeg opp døren og satt meg inn for å låse opp til de andre. Da jeg var ferdig å snakke i mobilen, smellte jeg igjen døren og kjørte avsted.. Jeg oppdaget at kameraet var borte omtrent 30 min senere, og da var det sporløst forsvunnet. Så nå trenger jeg nytt kamera igjen.... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...1188&highlight= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå