yamahaR6 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Har en Yamaha R6 99mod med 34hk, men vil gjøre den om til fulleffekt! Noen som vet hvordan det gjøres? evnt bilde av deler som må fjernes å hvor de ligger? Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Har en Yamaha R6 99mod med 34hk, men vil gjøre den om til fulleffekt! Noen som vet hvordan det gjøres? evnt bilde av deler som må fjernes å hvor de ligger? Jeg tror du må fjærne en plate eller en liten sperre i forgasseren. er ikke sikker, men mener og ha hørt noe om det. Lenke til kommentar
yamahaR6 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Har en Yamaha R6 99mod med 34hk, men vil gjøre den om til fulleffekt! Noen som vet hvordan det gjøres? evnt bilde av deler som må fjernes å hvor de ligger? Jeg tror du må fjærne en plate eller en liten sperre i forgasseren. er ikke sikker, men mener og ha hørt noe om det. ja, mener på å ha hørt det samme. Men det hadde hjelp mye med ei tegning eller ei forklaring på å fått den fjernet:) Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, jeg skjønner jo det! Men jeg har egentlig ingen peililing. sorry, du får vente på om noen andre svarer noe mer foruftig lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå