Snurrehode Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lurte på om det er noen som vet om noen gode laptoper som fungerer godt til gaming? Tenker da på en laptop som vil kjøre CoD4 VELDIG godt, og eventuelt BC2 på middels. Helst under 10 store Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598619 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598619 Og du driver å linker bare den PC'n uansett hvor du går? Du er klar over at Envy 14 har et underklokka HD5650 sant? Så nei... ikke det beste valget for trådstarter. Hva er TS egentelig ute etter størrelsemessig? Er du ute etter 17" og vil ha det beste for pengene så ville jeg helt klart valgt en Asus G73. Koster 11 lapper, men helt klart verdt den siste lappen over budsjettet. Skal du ha noe som passer de kravene du gav akkurat, så kan jeg anbefale HP DV6-serien med HD5650 skjermkort. F.eks Super Weekend-tilbudet på komplett for 8 lapper. Har selv 3046 versjonen, altså alt det sammen bare jeg har AMD prosessor. Fungerer utmerket. Om du er ute etter Full HD skjerm kan du ta en titt på Asus N53. Billgiste N53'en har ikke full HD, men er også en god maskin. Lenke til kommentar
Snurrehode Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Alt mellom 15" og 17" duger godt 17" er vel muligens det beste Og er det best å ha AMD eller Intel prosessor på en laptop man skal bruke til gaming? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598619 Og du driver å linker bare den PC'n uansett hvor du går? Du er klar over at Envy 14 har et underklokka HD5650 sant? Så nei... ikke det beste valget for trådstarter. Hva er TS egentelig ute etter størrelsemessig? Er du ute etter 17" og vil ha det beste for pengene så ville jeg helt klart valgt en Asus G73. Koster 11 lapper, men helt klart verdt den siste lappen over budsjettet. Skal du ha noe som passer de kravene du gav akkurat, så kan jeg anbefale HP DV6-serien med HD5650 skjermkort. F.eks Super Weekend-tilbudet på komplett for 8 lapper. Har selv 3046 versjonen, altså alt det sammen bare jeg har AMD prosessor. Fungerer utmerket. Om du er ute etter Full HD skjerm kan du ta en titt på Asus N53. Billgiste N53'en har ikke full HD, men er også en god maskin. Hei Jeg har den Asus G73J og den tar BC2 på high, lett. Dette er snakk om en desktop erstatter og som det er den helt rå. I forhold til pris er den det beste du får i sin prisklasse. Jeg vil ikke anbefale deg den hvis du har tenkt å drasse mye rundt på den (daglig) eller har behov for å jobbe uten tilgang til strømkontakt. Mvh Peder Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Alt mellom 15" og 17" duger godt 17" er vel muligens det beste Og er det best å ha AMD eller Intel prosessor på en laptop man skal bruke til gaming? Intel yter fortsatt best og utvalget er ikke så stort fra AMD enda, men det er ikke noen dårligere prosessorer de beste fra AMD heller om valget skulle falle på noe slikt. AMD systemer er ofte en del billigere. Valgte selv et AMD system da prisforskjellen var på 1000kr på en tilsvarende specet maskin med Intel prosessor. Du ser det veldig klart dette med prisforskjell hvis du sammenligner HP DV6-3046 og HP DV6-3065. PS. Hvis noe sjekker Komplett nå og sier det koster det samme, så er det fordi at 3065 er på tilbud denne helgen. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) https://prisguiden.no/produkt/127355?&productId=127355Asus G73JH Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg den hvis du har tenkt å drasse mye rundt på den (daglig) eller har behov for å jobbe uten tilgang til strømkontakt. Hvorfor? Pga tyngden eller er selve materialet så lite robust at laptopen tåler slitasje dårlig? Jeg spør fordi jeg har bestilt den, men den har ikke kommet på lager enda. Endret 11. september 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg vil ikke anbefale deg den hvis du har tenkt å drasse mye rundt på den (daglig) eller har behov for å jobbe uten tilgang til strømkontakt. Hvorfor? Pga tyngden eller er selve materialet så lite robust at laptopen tåler slitasje dårlig? Jeg spør fordi jeg har bestilt den, men den har ikke kommet på lager enda. Pga tyngde og størrelse. Lenke til kommentar
Snurrehode Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Mange gode forslag her, men finnes det noen flere laptoper å anbefale? Den må ihvertfall dra CoD4 / MW2 på god kvalitet og null lagg (god prosessor?) Vet ikke helt hva jeg skal se etter på en laptop ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå