Gå til innhold

Grønt kanalnavn forsvinner ikke

Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket kun en relativt gammel SONY-TV med bilderør. Problemet er at når jeg trykker på AV1 for å kunne se på RiksTV så forsvinner ikke den grønne teksten med "AV1". Den står der uansett hvor lenge jeg venter.

Om dere skjønner hva jeg mener så håper jeg at jeg kan få noen tips til hvordan man fisker dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"you throw it the fuck away, and then purchuse a flatscreen"

et sitat fra jeg husker ikke hvor.

hehe. :p

Jeg vet hva du mener, men har ingen ide om hvordan du fikser det. har du prøvd og gå inn og ut av menyen? eller kanskje teks tv eller noe sånn? mens du er på AV1? kanskje det hjelper.

______________________________________________________________________________________________

Med forbehold om skrivefeil

Lenke til kommentar

Hehe, har en 32" flatskjerm, men er nyinnflyttet og det er ikke lett å drasse den med seg. Blir som å få en elefant inn i en Fiat panda.

Jepp, har prøvd å trykke på volum, tekst-tv, osv, men ingenting fungerer. Hadde ikke vært et sååå stort problem hadde det bare ikke vært for at de bokstavene tar opp nesten 1/4 av skjermen

Lenke til kommentar

Jeg har for øyeblikket kun en relativt gammel SONY-TV med bilderør. Problemet er at når jeg trykker på AV1 for å kunne se på RiksTV så forsvinner ikke den grønne teksten med "AV1". Den står der uansett hvor lenge jeg venter.

Om dere skjønner hva jeg mener så håper jeg at jeg kan få noen tips til hvordan man fisker dette.

Har du ingen info-knapp eller display-knapp som du kan trykke på? Eventuelt en Exit-knapp e.l.

Hvis du har flere AV-innganger kan du sjekke om det samme skjer med den/dem og eventuelt bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...