Ksungam Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 For halvannen uke siden fikk jeg tilsendt en Acer Aspire 5553G fra elkjop.no. Den har hele tiden fungert utmerket, og jeg har behandlet den meget pent. Jeg har heller ikke vært innom noen utrygge nettsider. Jeg brukte den senest i går natt til å spille, høre på musikk og surfe på nettet. Da gikk den fortsatt som en klokke. Men da jeg skrudde den på i dag, virket den ikke. Rettere sagt, den startet opp som den skulle, men når den kom til windows-loadingen hang den seg opp og gikk ikke videre. Skrudde den så av ved å holde inne av/på-knappen, og startet opp på nytt. Valgte da å starte opp med sånn reperasjonensmodus. Loadingen gjorde seg ferdig, men da ble skjermen svart, og den hang seg på samme måte opp igjen. Prøvde begge deler et par ganger til, uten hell. Noen som har noen anelse om hvor feilen kan ligge? Synes det ville være kjedelig å måtte sende den inn til reperasjon allerede, selv om det sansynligvis er nødvendig. Bestilte forøvrig med trygghetsavtale, men i og med at den er så ny burde vel ikke en evt. reperasjon gå gjennom dette, og dermed kanskje annulere forsikringen? Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Trykk Alt + F10 når du starter opp maskinen (v/BIOS bildet), så starter du automatisk gjenoppretting av Windows (i praksis full reinstallasjon) - tar ca. 45 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå