Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlight mot trang forhud :)

TheWankership

Anbefalte innlegg

heyyy!!

Her om dagen skjedde det noe jævli deilig. Jeg har alltid hatt sykt trang forhud, men en kveld her jeg satt med fleshlighten min så bare sank forhuden helt tilbake :D Nå kan jeg dra den tilbake hver gang jeg er kåt :p Det er helt ubeskrivelig hvor deilig det er sammnenlikna med før. Føles som livet mitt er mye bedre nå. Men jeg har jo alltid hørt om operasjoner osv, men jeg tror at jeg har greid etter mange år å faktisk strekke huden slik at den nå fungerer tilnærmet normalt, er fortsatt litt trang på ett punkt, men får den tilbake osv uten smerte. Så hva tror dere, kan fleshlight og andre øvelser hjelpe mot trang forhud? Virker som det funka for meg :)

Våt takk TheWankership

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

omkjæring fungerer også for dere som sliter med trang forhud, dette er helt gratis (bortsett fra egenandel på ca 140 kr tatt fra ung.no). Er kanskje litt ubehagelig de første dagene etter operasjonen men går fint når det hele er over. Da kan du fortsette som før uten noe ubehag og du slipper å tenke over trang forhud lenger :thumbup:

For dere som tror at man har vanskeligere for å få orgasme etter omkjæring så er det tvert imot :) synes det er mye bedre nå enn før

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...