Svinks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 RiksTV får flere kanaler til uka. Svensk TV 1 og 2, Disney Playhouse og Disney XD, og livsstilskanalen TLC Norge. 1. november kommer også en ny norsk kanal som skal hete MAX. De nye kanalene (unntatt MAX) åpner på tirsdag (14/9). Kanalene blir tilgjengelig både som fritt valg, og i Rikspakken. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Dessuten har de allerede begynt å sende TVNorge i HD. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dette syntes jeg var bra. Eneste kanalen jeg hittil ser litt på, er TLC. Syntes det begynner å tilpasse seg godt nå, for hva man betaler. Hugser når jeg kjøpte Riks-TV når det var helt nytt. Var ikke mange kanalene man fikk da Eneste jeg syntes er dritt akkurat nå, er at de kjører sendepause på enkelte kanaler. :| Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg var nettopp innom RiksTV.no, og der var det mye nytt: Rikspakke koster etter at det er blitt flere kanaler 120+210=330kr/mnd. Uansett om man har en eller fire TV-er. Nye pakker: - Minipakke: TV2, TV2 nyhetskanal, TVNorge, SVT1&2, Discovery, NatGeo: 120+110=250kr/mnd. - TV2-pakke: TV2, TV2 nyhetskanal, TV2 Zebra, TV2 filmkanal: 120+80=200kr/mnd - TVNorge-pakke: TVNorge, FEM, MAX, Voice: 120+60=180kr/mnd. Fritt valg finnes fortsatt, man kan velge alle kanaler a la carte, eller velge en eller flere kanaler i tillegg til hvilken som helst pakke. NRK er åpent tilgjengelig uansett av om man har kort og pakke eller ikke. Frikanalen, Visjon Norge (halleluja) og evt. lokal-TV er gratis, men avhengig av at man har et kort i dekoderen. [Årsak til editering: Jeg rettet opp påstand om at Frikanalen etc. var åpent tilgjengelig uten kort.] Endret 22. september 2010 av Svinks Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det der med å ha inntil 4 abonnement til 4 tver, for 1 person = 330 mnd, er jeg litt i tvil til. Sendte mail angående det til RiksTV, om dette er kun en liten periode nå, eller om det varer gratis ut. For har feks. RiksTV om 2-3 måneder rettighet til å kunne ta seg betalt av de andre abonnementet da? Kan ikke helt se for meg at dette over tid kan være noe gunstig for RiksTV. Derfor er jeg litt redd for å ende opp med å måtte betale 3x330,-. Men i mailen jeg skrev til RiksTV, fikk jeg ikke noe svar på det spørsmålet mitt, som jeg håper noen her inne vet om. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 I gammel prisliste var Rikspakken priset til 280 kr/mnd inkl. grunnprisen, og 60 kr/mnd i tillegg for hver ekstra TV, inntil seks apparater totalt. Nå er det 330 kr/mnd, og 0 kr/mnd i tillegg for hver ekstra TV, inntil fire apparater totalt. Ingenting tyder på at det er en kampanje, men alminnelig ny prisliste for det kommende året. De kan selvsagt endre betingelsene igjen, regn med at det skjer neste høst, men flerroms-løsninger med rabatt for TV nr 2, 3 osv. er så etablert i bransjen, at jeg tviler på at noen noensinne vil kreve full pris for å se samme pakke på mer enn en TV. Men, jeg vet ikke. Jeg jobber ikke for RiksTV, og selv de som gjør det kan neppe spå om framtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå