Puster Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg har funnet en script så lar meg laste opp bilder men jeg lurer på om noen her vet hvordan jeg kan laste opp bildet, så la det komme på en side der jeg viser bilder. Med denne scripten skal jeg kunne: -Legge til Tittle tl lightbox. -Legge til Beksrivelse, og legge bildet på nettsiden. er dette mulig? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lagre ønsket bildeinnformasjon i en database når du laster opp. Hent den ut igjen der du viser bildene. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 hmm, med vanlige kommandoer som $$title osv? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 hmm, med vanlige kommandoer som $title osv? Ja, du legger til HTML-inputs hvor du skriver. Setter inn med php ja. $title = $_POST['title'] Lenke til kommentar
Puster Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 hehe Takk skal prøve å se om jeg finner en guide om å laste opp bilder til databaser! Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Du trenger ikke database for selve bildene Jeg har funnet en script så lar meg laste opp bilder Et script som laster opp bildet til en mappe? Lenke til kommentar
Puster Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Du trenger ikke database for selve bildene Jeg har funnet en script så lar meg laste opp bilder Et script som laster opp bildet til en mappe? ja, kan jeg gjøre noe med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå