Pubé Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Altså, fjerne vokalen, i denne sangen. Hvilket program burde jeg bruke? Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 sorry kid, det går ikke. karaokeversjoner er egene "innspillinger" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Jo, jeg vet det går Men hvor lett det er er muligens en annen sak. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er ikke mulig å gjøre det helt. Du kan finne ut hvilken frekvens vokalen går på, og fjerne den. Er du heldig går det. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 som Skippy sier, du kan fjerne litt frekvens. Problemet er at andre instrumenter ligger også i disse frekvensen. Et større problem er det også hvis vokalen går over et stort spekter. bruker du en DAW med VST support sjekk her http://www.acoustica.com/mixcraft/tutorial/how_to_remove_vocals_from_a_song.htm ellers sjekk her: http://www.make-your-own-karaoke.com/?gclid=CKvvur3o_qMCFUkrDgodhXOkHQ evt google sangen din som karaokeversjon, eller sist men ikke finsk; søk i Spotify, mange sanger ligger der som karaoke versjon. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jo, jeg vet det går Men hvor lett det er er muligens en annen sak. Som de andre sier: Nei, det går ikke. En fin sammenlikning er at det blir som å prøve å få tilbake melet i et ferdigbakt brød. Det nærmeste man kommer er enten karaokeversjoner hvor vokalsporet rett og slett ikke er tatt med eller man kan prøve å fjerne visse frekvenser hvor vokalen ligger, men da tar du også mest sannsynlig med deg mye annet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå