aiaiai1122 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei, tenkte å oppgradere skjermkortet på pcn jeg har nå (en acer aspire) men fant fort ut at jeg ikke har bra nok strømforsyning. Har bare en 220w, og planla å oppgradere til et gtx 460-kort. Prøvde å lete litt rundt, men det virker skummelt nok ut som at de fleste jeg finner ikke vil passe inn i kabinettet! psu'en jeg har nå er 20 x 5 x 10 ca fant dette bildet på nettet som viser ganske greit hvordan det ser ut inni kabinettet (er ikke helt like ting, men størrelsesmessig likt) noen som vet om noen alternatiever? må jeg kjøpe nytt kabinett eller finnes det psu'er som passer inn? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Edit:Der kom bildet ja. Den var jo litt spesiell ja. Kan ikke si jeg har sett den formfaktoren der før. Hva med å høre med Acer om de har et sterkere power i den varianten der? Endret 10. september 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
aiaiai1122 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 acers supportside ber meg oppsøke leverandøren min... og hos dem fant jeg ingentnig som virka til å passe. har sendt dem en mail though, men har ikke akkurat høye forventninger. hvilke andre alternativer har jeg? må jeg kjøpe meg et nytt kabinett i samme slengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå