Gå til innhold

Sexy, tynn telefon

Incumbent

Anbefalte innlegg

Hei!

På byen er det ikke kult med stor og tykk lomme pga stor mobil.

Finnes det noen mobiltelefoner som er flate/tynne og ikke har lengde- og breddemål som en supersmart touchtelefon med alt av dingserier?

Liten og sexy, det skal mobilen jeg er på jakt etter være.

Hva skal den kunne? Sende/motta sms og ut-/inngående anrop. Har ellers ingen andre preferanser.

Rosa er ut, jeg er av kjønnet mann og avstår fra å ha rosa dingser overhodet.

Jeg er ikke på utkikk etter verdens tynneste mobil, men kriteriet er at den skal være såpass liten at det ikke ser ut som om jeg har fire (4) ben.

Prisen håper, og regner jeg med, kan ligge under 5000 norske kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung U800 SoulB er en flott og tynn telefon. Koster rundt en tusenlapp, og er relativt god om du kun trenger normale telefonfunksjoner. Herlig utseende, og god opplevd kvalitet.

355786623_o.jpg

http://cgi.ebay.com/NEW-SAMSUNG-U800-SOUL-GSM-UNLOCKED-MOBILE-PHONE-GREY-/390226191435?pt=Cell_Phones&hash=item5adb4b244b#ht_6881wt_1054

Jeg er så glad i min at det nesten frister å bestille en ekstra bare for å ha som reserve i tilfelle jeg ødelegger den min.

Anmeldelse: http://www.amobil.no/artikler/samsung_u800_soulb/57867 (Merk at problemene med sms-funksjonen er utbedret i nyeste firmware.)

Lenke til kommentar

SE x10 mini er jo liten i omkrets, men den er ganske tjukk, buler litt i lomma :whistle:

Anbefaler Nokia E52, god "gammeldags" tastetelefon men med absolutt alt av det en smartmobil skal ha. Syltynn, stilig og knallgode taster, finnes i sølv eller metallic i tillegg til sort.

Billlig er den også, bare omkring to lapper ...

Knallgod proffmobil - Nokia E52

i_664303.788x524!.jpg

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...