Incumbent Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! På byen er det ikke kult med stor og tykk lomme pga stor mobil. Finnes det noen mobiltelefoner som er flate/tynne og ikke har lengde- og breddemål som en supersmart touchtelefon med alt av dingserier? Liten og sexy, det skal mobilen jeg er på jakt etter være. Hva skal den kunne? Sende/motta sms og ut-/inngående anrop. Har ellers ingen andre preferanser. Rosa er ut, jeg er av kjønnet mann og avstår fra å ha rosa dingser overhodet. Jeg er ikke på utkikk etter verdens tynneste mobil, men kriteriet er at den skal være såpass liten at det ikke ser ut som om jeg har fire (4) ben. Prisen håper, og regner jeg med, kan ligge under 5000 norske kroner. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Samsung U800 SoulB er en flott og tynn telefon. Koster rundt en tusenlapp, og er relativt god om du kun trenger normale telefonfunksjoner. Herlig utseende, og god opplevd kvalitet. http://cgi.ebay.com/NEW-SAMSUNG-U800-SOUL-GSM-UNLOCKED-MOBILE-PHONE-GREY-/390226191435?pt=Cell_Phones&hash=item5adb4b244b#ht_6881wt_1054 Jeg er så glad i min at det nesten frister å bestille en ekstra bare for å ha som reserve i tilfelle jeg ødelegger den min. Anmeldelse: http://www.amobil.no/artikler/samsung_u800_soulb/57867 (Merk at problemene med sms-funksjonen er utbedret i nyeste firmware.) Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) SE x10 mini er jo liten i omkrets, men den er ganske tjukk, buler litt i lomma Anbefaler Nokia E52, god "gammeldags" tastetelefon men med absolutt alt av det en smartmobil skal ha. Syltynn, stilig og knallgode taster, finnes i sølv eller metallic i tillegg til sort. Billlig er den også, bare omkring to lapper ... Knallgod proffmobil - Nokia E52 Endret 10. september 2010 av GraBalder Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Takk for tipsene, to gode alternativer :-) SE X10 mini er, som GraBalder poengterer, tykk. Uaktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå