Gå til innhold

Folkeavstemning ang. legalisering av cannabis.

195 stemmer

1. 1. Synes du det burde avholdes folkeavstemning på om cannabis skal legaliseres / avkriminaliseres / legaliseres til medisinsk bruk ?

• Ja, Norge er jo et demokrati !
      148
    • Nei, legalisering skjer ALDRI !
      47

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker at det skal fortsette, fordi det vil forhindre at mange begynner med cannabis og pådrar seg cannabisproblemer.

Her må du nok underbygge litt. Forhindrer det virkelig mange fra å begynne med Cannabis, og hvilke problemer er det prat om at de da pådrar seg ? (Selvfølgelig da sett bort fra eventuelle problemer selve forbudet skaper.)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

OT: Jeg har nå ikveld/inatt sittet her og spillt xbox med kompiser drukket øl, og kost meg. Begynner å bli rimelig påsiget her jeg sitter, alle andre har gått å lagt seg, og så begynnte jeg så smått å tenke at nå idag, nå skulle jeg gjerne hatt en aldri så liten jonas å røyket på. Det har seg slik at der jeg bor for tiden, er det skikkelig vanskelig å få tak i en aldri så liten bønne, så jeg har altså ingenting. Men jeg savner det. Skulle ønske det var lovlig, slik at jeg kunne ha hatt et par gramm å røyka på, slik som mine tidligere nevnte kompiser, selv om de har kjøpt det ulovlig... Huff... Måtte mine drømmer en dag bli sanne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...