Gå til innhold

OsloGirls HAHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser.

Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6.

Er du seriøs?

Disse jentene er så langt unna "eliten" i Oslos uteliv som du får det... De er i tillegg tilsvarende langt unna vestkanten, da hele hurven er fra utkantsstrøk som Lillestrøm, Askim, Bøler o.l.

Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten. Når det er sagt, så er dette så fantastisk elendig at ejg ser hver episode. Ja, det er skuespill, de ble valgt ut gjennom auditions.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten."

Jeg tror de fleste av folk alle andre steder enn Oslo, vestkanten eller hvor/hva de representerer driter i det.

Og hva vil det egentlig si å representere vestkanten, er det noe som er viktig for vestkantfolk?

Lenke til kommentar

"Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten."

Jeg tror de fleste av folk alle andre steder enn Oslo, vestkanten eller hvor/hva de representerer driter i det.

Og hva vil det egentlig si å representere vestkanten, er det noe som er viktig for vestkantfolk?

Det er holdninger som den du viser som blir forsterket ved at folk assosierer vestkanten med overfladiske bloggere og wannabes som de i serien. Fordommene vestkanten av Oslo er såpass sterke i utgangspunktet, at det er ikke noe poeng å fyre opp under dette.

Lenke til kommentar

Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser.

Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6.

Er du seriøs?

Eliten i Oslo
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Btw, dette er en "Haters tråd" titelen er "OsloGirls HAHA" Sier litt, "Vowels" ?

meh. tilbake i tråden i ren fustrasjon!

fullstendig enig med clickz! dette ER en hatetråd, så ikke kom å si "la oss som like serien få diskutere"! lag deg en egen "elske-tråd", så får vi se hvor mye oppmerksomhet den får..

ikke kom her å jag meg..

jeg spyr av serien, derfor sier jeg det i denne tråden!

Du har enda ikke skjønt sarkasme etter jeg skrev det siste innlegget mitt, gratulerer. Snart er du smart nok til å bli med i OsloGirls selv :)

Lenke til kommentar

Nok tull nå, tilbake til diskusjon om/rundt OsloGirls. Det jeg har tenkt litt på i det siste, ganske mye faktisk (hadde litt problemer med å sove i natt pga dette). Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Lurer fælt på hvem dette kan være. Tror dere det blir noe mellom Mister X og Anine, eller tror du hun setter musikkarrieren foran kjærligheten? Blir svært spennende å se, personlig håper jeg alltid kjærlighet vinner ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er holdninger som den du viser som blir forsterket ved at folk assosierer vestkanten med overfladiske bloggere og wannabes som de i serien. Fordommene vestkanten av Oslo er såpass sterke i utgangspunktet, at det er ikke noe poeng å fyre opp under dette.

Soss.PNG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Soss.PNG

Poenget ditt med å poste en bygderåner som har brukt ukelønnen sin på beltespenner.com er..?

Lenke til kommentar

Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er?

Mister X er Nini Bull Robsahm, produsenten av Oslogirls.

Er Anine lesbisk?

Kanskje vi finner det ut i de nærmeste episodene.

Jeg skal hvertfall ta fri fra skolen i morra så jeg kan se episoden med engang den kommer ut, tror jeg skal ha Oslogirls marathon ikveld så jeg har med alle detaljer også :love: noen som blir med?

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Er Anine lesbisk?

Jeg skal hvertfall ta fri fra skolen i morra så jeg kan se episoden med engang den kommer ut, tror jeg skal ha Oslogirls marathon ikveld så jeg har med alle detaljer også :love: noen som blir med?

Er du serr nå eller?? Ta seg fri fra skolen pga ett dritt program?! /facepalm

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er Anine lesbisk?

Er du serr nå eller?? Ta seg fri fra skolen pga ett dritt program?! /facepalm

ja, hvorfor skal jeg ikke det?

VIl du bli med? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...