Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvorfor lagger episode 6 så mye? Fordi L her i denne sammenhengen vil gi lag på 1.238 41,149910421, er mer nøyaktig pr. sekundmeter^2. Alternativt kan det være noe galt med VGTV sine tjenester. sånn! Endret 22. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6. Er du seriøs? Disse jentene er så langt unna "eliten" i Oslos uteliv som du får det... De er i tillegg tilsvarende langt unna vestkanten, da hele hurven er fra utkantsstrøk som Lillestrøm, Askim, Bøler o.l. Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten. Når det er sagt, så er dette så fantastisk elendig at ejg ser hver episode. Ja, det er skuespill, de ble valgt ut gjennom auditions. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 "Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten." Jeg tror de fleste av folk alle andre steder enn Oslo, vestkanten eller hvor/hva de representerer driter i det. Og hva vil det egentlig si å representere vestkanten, er det noe som er viktig for vestkantfolk? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 "Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten." Jeg tror de fleste av folk alle andre steder enn Oslo, vestkanten eller hvor/hva de representerer driter i det. Og hva vil det egentlig si å representere vestkanten, er det noe som er viktig for vestkantfolk? Det er holdninger som den du viser som blir forsterket ved at folk assosierer vestkanten med overfladiske bloggere og wannabes som de i serien. Fordommene vestkanten av Oslo er såpass sterke i utgangspunktet, at det er ikke noe poeng å fyre opp under dette. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg lurer på om det var bare et fåtall av oss som forsto trollingen. Makan så hissige noen ble da! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6. Er du seriøs? Eliten i Oslo HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Btw, dette er en "Haters tråd" titelen er "OsloGirls HAHA" Sier litt, "Vowels" ? meh. tilbake i tråden i ren fustrasjon! fullstendig enig med clickz! dette ER en hatetråd, så ikke kom å si "la oss som like serien få diskutere"! lag deg en egen "elske-tråd", så får vi se hvor mye oppmerksomhet den får.. ikke kom her å jag meg.. jeg spyr av serien, derfor sier jeg det i denne tråden! Du har enda ikke skjønt sarkasme etter jeg skrev det siste innlegget mitt, gratulerer. Snart er du smart nok til å bli med i OsloGirls selv Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nok tull nå, tilbake til diskusjon om/rundt OsloGirls. Det jeg har tenkt litt på i det siste, ganske mye faktisk (hadde litt problemer med å sove i natt pga dette). Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Lurer fælt på hvem dette kan være. Tror dere det blir noe mellom Mister X og Anine, eller tror du hun setter musikkarrieren foran kjærligheten? Blir svært spennende å se, personlig håper jeg alltid kjærlighet vinner 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Håper ikke du er seriøs nå 4 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ganske deprimerende tanke at kanskje mange jenter ser opp til disse her. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Håper ikke du er seriøs nå Er du seriøs? Hvis du ikke evner å se at innlegget hans er gjennomsyret av sarkasme har du et stort problem. Kanskje du skulle vurdert OsloGirls selv? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 "Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten." Jeg tror de fleste av folk alle andre steder enn Oslo, vestkanten eller hvor/hva de representerer driter i det. Og hva vil det egentlig si å representere vestkanten, er det noe som er viktig for vestkantfolk? Det er holdninger som den du viser som blir forsterket ved at folk assosierer vestkanten med overfladiske bloggere og wannabes som de i serien. Fordommene vestkanten av Oslo er såpass sterke i utgangspunktet, at det er ikke noe poeng å fyre opp under dette. 1 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Narsissisme på imponerende høyt nivå. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 "Jeg gremmes over det faktum at folk rundt i Norge ser på disse innflytterjentene som representative for vestkanten." Jeg tror de fleste av folk alle andre steder enn Oslo, vestkanten eller hvor/hva de representerer driter i det. Og hva vil det egentlig si å representere vestkanten, er det noe som er viktig for vestkantfolk? Det er holdninger som den du viser som blir forsterket ved at folk assosierer vestkanten med overfladiske bloggere og wannabes som de i serien. Fordommene vestkanten av Oslo er såpass sterke i utgangspunktet, at det er ikke noe poeng å fyre opp under dette. Poenget ditt med å poste en bygderåner som har brukt ukelønnen sin på beltespenner.com er..? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Mister X er Nini Bull Robsahm, produsenten av Oslogirls. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Mister X er Nini Bull Robsahm, produsenten av Oslogirls. Er Anine lesbisk? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Denne tråden er virkelig en god innføring i sarkasme på nettet 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Mister X er Nini Bull Robsahm, produsenten av Oslogirls. Er Anine lesbisk? Kanskje vi finner det ut i de nærmeste episodene. Jeg skal hvertfall ta fri fra skolen i morra så jeg kan se episoden med engang den kommer ut, tror jeg skal ha Oslogirls marathon ikveld så jeg har med alle detaljer også noen som blir med? Endret 23. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er med! Tar med sånn rosa champagne 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Mister X er Nini Bull Robsahm, produsenten av Oslogirls. Er Anine lesbisk? Kanskje vi finner det ut i de nærmeste episodene. Jeg skal hvertfall ta fri fra skolen i morra så jeg kan se episoden med engang den kommer ut, tror jeg skal ha Oslogirls marathon ikveld så jeg har med alle detaljer også noen som blir med? Er du serr nå eller?? Ta seg fri fra skolen pga ett dritt program?! /facepalm 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det jeg vil frem til er om noen vet hvem denne "Mister X" til Anine Stang er? Mister X er Nini Bull Robsahm, produsenten av Oslogirls. Er Anine lesbisk? Kanskje vi finner det ut i de nærmeste episodene. Jeg skal hvertfall ta fri fra skolen i morra så jeg kan se episoden med engang den kommer ut, tror jeg skal ha Oslogirls marathon ikveld så jeg har med alle detaljer også noen som blir med? Er du serr nå eller?? Ta seg fri fra skolen pga ett dritt program?! /facepalm ja, hvorfor skal jeg ikke det? VIl du bli med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå