Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Haters gonna hate, om dere ikke liker serien ser jeg ingen grunn til å ødelegge denne tråden med snikksnakk. Slutt sporenstreks og la oss som liker den diskutere. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 I ♥ Oslogirls Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Haters gonna hate, om dere ikke liker serien ser jeg ingen grunn til å ødelegge denne tråden med snikksnakk. Slutt sporenstreks og la oss som liker den diskutere. vel, da får du lese tittelen på tråden om igjen. Den er laget orginalt for å le av oslogirls... la oss som hater spyr av serien diskutere Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 meh.. I'm out of this tråd.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Eliten i Oslo.....nå må jeg le enda mer...... 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6. 3 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6. Wat. På hvilken måte illustrerer denne elendig produserte "TV serien" noe om en tøff hverdag? Alt jeg ser er jenter som har null talent (hun som er "artist" er værre en Tone Damli Aaberge) og elendig innstilling (møte opp på første dag og bare være forberedt på en "kosedag", wtf?) Serien er elendig, det er grunnen til at de fleste i denne tråden ser på den/kommenterer i denne tråden. Når noe er veldig dårlig går det over til å bli morsomt, ihvertfall for en liten stund. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. nei, helt enig, det ser virkelig ut som disse jentene sliter og har det veldig tøft.. kan forstå at det er et slit å skrive et par innlegg i uka på bloggen sin... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Her må jeg si meg helt enig. "Bloggerne" har en tøff hverdag, da de ofte blir kritisert for sine innlegg. Stol på meg, jeg har noen år som blogger på baken selv. I tillegg må de hele tiden delta i sosiale happenings, noe som kan tære på alle og enhver. Jeg mener de er tett opp mot det idealet jeg streber mot å bli. Håper for all del disse menneskene tjener gode penger, gjerne over en halv mill i året, det ville isåfall vært helt fortjent. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Sykepleier derimot som faktisk gjør en nyttigjobb hvor de ser og gjør ting ti ganger verre enn disse bloggerne tjener ikke i nærheten av 500 000+ i året. Det er ikke rart mange synes disse jentene er patetiske. Endret 22. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) jj_89: Du vil bli som dem i OsloGirls ? Endret 22. september 2010 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
AmericanoVulcano Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis man streber mot å bli en "proff" blogger får man tåle at folk har andre meninger enn det bloggeren har. Hvis man kaller disse individene for eliten i Oslo, og at de lever et tøft liv. Da vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg føler serien, er en tragikomedie altså skuespill. Med utrolig morsomme karakterer. Hvis dette er seriøst, tja.. Da er motebransjen hardcore, haha. "Shopping, jenteprat og Champagne. En helt vanlig dag hos OsloGirls." Denne frasen får meg virkelig til le, og da håper jeg inderlig at det er en spøk. Litt OT, men. Vowels, har du innsikt i hvordan utelivet og motebransjen i Oslo fungerer. Vil det si at du mingler med slike personer? Håper inderlig jeg misforstod det innlegget. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Lol, dro den kanskje litt langt 3 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg velger å overse innlegget ditt diskutant, da du tydeligvis ikke har noen form for innsikt i hvordan eliten av utelivet i Oslo er eller handler om. Dette er faktisk en serie som illustrerer hvor tøft motebransjen og utelivet i Oslo kan være. Det er ikke kun en dans på roser. Det jeg lurte på er om noen har kjennskap til musikken som går igjen fler steder i serien? Feks når Astrid og Isabelle shopper i starten av episode 6. Likte den delen jeg også. Der de bare hadde en fyr som spilte de samme 3 tangentene på et keyboard om og om igjen. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Lol, dro den kanskje litt langt Hehe Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Eliten i Oslo HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Btw, dette er en "Haters tråd" titelen er "OsloGirls HAHA" Sier litt, "Vowels" ? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Litt skuffet over en del folks problemer med å oppfatte ironi og sarkasme Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ufattelig at de byttet ut smsroulette med dette fjaset. Da forsvant den ene grunnen til at jeg i det hele tatt sjekket vg.no. Lenge leve DB.no. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fra Marie Amanda sin blogg: Hadde ikke tenkt til å skrive noe om dette, men gjør det en gang for alle ettersom det ser ut til at mange ikke forstår det. Oslo Girls Marie er IKKE Marie Amanda som har denne bloggen. Såklart er det meg, men holdningene og ting som blir sagt er ting som jeg aldri villet sagt om jeg ikke ble pushet inn i situasjoner. Alle spørsmål rundt hvorfor jeg er så bitchy i serien, får dere ta med de som hadde regi på serien som det så fint heter i rulleteksten. Til mitt forsvar er det mye som skjer i klipperommet, og det er mye som blir sagt og gjort som jeg nå i senere tid ikke har lyst til å stå inne for når jeg ser hvordan det blir fremstilt for seeren. Jeg så nesten hele første episode, før jeg leste denne tråden, og nå føler jeg nesten at jeg MÅ se resten.. Får helle nedpå med pils først, så husker jeg det ihvertfall ikke i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå