Dufen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hun har fått jobb i radio? Det var ikke en passende radiostemme, synes jeg. Hallooooo... Hun har fått jobb i radio som VASKEDAME Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 ahaha, stakkars jenter, offentlig ydmykelse, men hva kan man forvente når man melder seg på noe som heter OsloGirls ? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 VG er slemme. Først dreit de ut "Rikingen", nå er det rosabloggerne som får unngjelde... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Føltes ut som jeg mistet 30 IQ poeng bare å se på det der. Jeg griner for menneskeheten. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Føltes ut som jeg mistet 30 IQ poeng bare å se på det der. Jeg griner for menneskeheten. hva betyr å miste? Hva betyr å se? hva er jeg? hvor er jeg nå? for de som faktisk ikke skjønte, jeg har allerede mista en god del IQ Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Føltes ut som jeg mistet 30 IQ poeng bare å se på det der. Jeg griner for menneskeheten. hva betyr å miste? Hva betyr å se? hva er jeg? hvor er jeg nå? for de som faktisk ikke skjønte, jeg har allerede mista en god del IQ Blir bare morsommere og morsommere, har aldri sett noe så patetisk, dårlig og en serie fylt av så mye dritt som OsloGirls Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er disse menneskene ekte? Altså, de spiller ikke bare? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "Method acting" eller hva søren det heter Ekte eller ikke så tviler jeg på at det som blir vist er så veldig langt unna sannheten. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På hvilke dager kommer det nye episoder i denne fantastiske TV produksjonen? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På hvilke dager kommer det nye episoder i denne fantastiske TV produksjonen? Tirsdager og fredager. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ny episode! Ååå de har så mye interessant å snakke om, utrolig spennende, hva skjer med Astrid og Vegard neste gang? Klarer nesten ikke å vente Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 oh my god Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ny episode! Ååå de har så mye interessant å snakke om, utrolig spennende, hva skjer med Astrid og Vegard neste gang? Klarer nesten ikke å vente Astrid er jo ingen trussel for Nathalie! Flott med ekstra lang episode forresten Blir jo bare bedre og bedre det her. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 det som er litt oppsiktsvekkende er at dere fortsetter å se på dette etter hjernen deres ble til grøt.. det sier litt.. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Så fint at Nathalie og Isabelle klarte å overaske sjefen sin med å handle inn masse megakule klær! Digg episode i dag, gleder meg til fredag nå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 skal se eppisoden i kveld Må ha noe å se frem til. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 likte dagens episode! Spesilt når jentene shoppet med den gigakule musikken innatt. Håper ikke at det blir drama mellom nathalie og Astrid ass, det ville vært synd. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er bare så latterlig dårlig at det blir nesten morsomt. «ihihihihihi hoohohohoh hiiiihihihiihi» Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Håper det er mye sarkasme i postene over, blir bare dumt hvis noen liker dette tullet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Håper det er mye sarkasme i postene over, blir bare dumt hvis noen liker dette tullet. enig. jeg så en episode. done. finito. terminado. valmis. finis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå